• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

در آستانه عید نوروز انجام شد؛ توزیع ۲هزار بسته پوشاک و کفش بین نیازمندان تبریز

  • کد خبر : 97542
  • 14 اسفند 1401 - 21:00
در آستانه عید نوروز انجام شد؛ توزیع ۲هزار بسته پوشاک و کفش بین نیازمندان تبریز
یازاکو - همزمان با عید نوروز و در آستانه عید نوروز ۲ هزار بسته البسه و کفش کودکان با همت خیریه امام حسن مجتبی (ع) و هیئت عزاداران فاطمه زهرا (س) تبریز بین نیازمندان توزیع شد.

همزمان با عید نوروز و در آستانه عید نوروز ۲ هزار بسته البسه و کفش کودکان با همت خیریه امام حسن مجتبی (ع) و هیئت عزاداران فاطمه زهرا (س) تبریز بین نیازمندان توزیع شد.

 

در آیین توزیع این بسته ها که در آستان امامزاده سید ابراهیم (ع) و با حضور آیت الله محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد جمعی از خیرین، علما و معتمدین حضور داشتند.

 

آیت الله آل هاشم در این مراسم اظهار کرد: انجام این حرکت ارزشمند از محل مقدسی چون آستان امامزاده گان بسیار ارزشمند بوده و در تبدیل آن ها به قطب های فرهنگی که مورد انتظار رهبر معظم انقلاب نیز می باشد تاثیرگذار است.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش محوری رضا رحمانی در شکل گیری این حرکت خیرخواهانه، افزود: اقدام مستمر این هیئت عزاداری و آستان امامزاده سید ابراهیم (ع) در توزیع اقلام مختلف معیشتی در طول سال پررنگ و در رفع مشکلات بخشی از نیازمندان اثرگذار است که استمرار آن همت خیرین را می طلبد.

 

در پایان این مراسم توزیع دو هزار بسته البسه و کفش کودکان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال در بین خانواده های نیازمند آغاز شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});