• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر استانی رئیس جمهور برای عینالی تبریز

  • کد خبر : 97564
  • 15 اسفند 1401 - 9:15
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر استانی رئیس جمهور برای عینالی تبریز
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان برای گسترش تفرجگاه عینالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عابدین خرّم در مراسم گرامی‌داشت روز ملی درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی در تفرجگاه عینالی (عون بن علی) تبریز، گفت: حمایت‌های لازم از سوی مدیریت استان و شهرداری تبریز انجام می‌شود تا در سال آینده شاهد گسترش فضای این تفرجگاه تا ۱۵۰ هکتار باشیم.

تفرجگاه کوهستانی عینالی با پنج هزار و ۶۰۰ هکتار وسعت در شمال شهر تبریز واقع شده و بزرگ ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به شمار می رود.

استاندار آذربایجان شرقی این مجموعه را به مثابه مجرای تنفسی شهر تبریز توصیف کرد و گفت: ضمن تلاش و اهتمام جدی برای حفظ و گسترش این مجموعه، باید امکانات لازم برای آرامش و ایمنی مردم و گردشگرانی که اوقات خود را در آن سپری می‌کنند فراهم شود.

وی با اشاره به منابع پیش‌بینی‌شده توسط شورای شهر و شهرداری تبریز برای گسترش این مجموعه، گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به این امر اختصاص می‌یابد و از سازمان توسعه و عمران عون بن علی انتظار داریم به صورت جدی برای تحقق این موضوع تلاش کند.

خرّم خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا مجموعه عینالی تا سد شهید مدنی گسترش یافته و ضمن گشایش راه‌های دسترسی جدید، زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی آن نیز تکمیل شود.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت روز ملی درخت‌کاری و منابع طبیعی، گفت: زندگی با طبیعت معنا می‌یابد و زیبایی طبیعت هم به وجود درختان و فضای سبز وابسته است که همه آحاد جامعه باید برای حفظ و نگهداشت آن تلاش کنند.

در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، چندین اصله نهال در مجموعه تفرجگاه عینالی کاشته شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});