• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

صمد حسن‌زاده در گردهمایی بزرگ ائتلاف “اتاقی برای همه” در جلفا:

  • کد خبر : 97882
  • 16 اسفند 1401 - 21:00
صمد حسن‌زاده در گردهمایی بزرگ ائتلاف “اتاقی برای همه” در جلفا:
یازاکو - صمد حسن‌زاده در جمع فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: چهره‌های موجود در این جلسه چهره‌های نورانی و افرادی هستند که برای توسعه اقتصادی استان و کشور زحمات زیادی کشیده‌اند که از این بابت از از همه شما تشکر می‌کنم. 

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ صمد حسن‌زاده در گردهمایی بزرگ ائتلاف “اتاقی برای همه” در جلفا: ترکیب کنونی ائتلاف، سال‌ها در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش کرده است.

 

صمد حسن‌زاده در جمع فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس، اظهار داشت: چهره‌های موجود در این جلسه چهره‌های نورانی و افرادی هستند که برای توسعه اقتصادی استان و کشور زحمات زیادی کشیده‌اند که از این بابت از از همه شما تشکر می‌کنم. 

 

این نامزد ائتلاف «اتاقی برای همه» با اشاره به ویژگی‌های اتاق بازرگانی، خاطرنشان کرد: مطرح شدن موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها در زمان آقای خاتمی باعث شد جایگاه ایران در دنیا به شایستگی نشان داده شود.

 

وی ادامه داد: در آن مقطع، شخصیت ایرانی احیا شد و مسئولان بعدی نیز این مسیر را ادامه دادند. این اتفاق نشانگر اخلاق مداری و تمدن ایرانی بود. اتاق بازرگانی به عنوان مرکز اقتصادی باید جایگاهی داشته باشد که رفتار، ادب، شخصیت و انسانیت در آن نمونه باشد.

 

حسن‌زاده عنوان کرد: اتاق بازرگانی باید برای توسعه اقتصادی در دل مردم جایگاه خاصی داشته باشد. در این راستا اتاق بازرگانی می‌تواند برخی مسائل را با دید کارشناسی حل کرده و مطالبه‌گری کند. اتاق بهترین موقعیت و مسئولیت را در این زمینه دارد. 

 

این فعال خوشنام اقتصادی به تشریح فعالیت‌های اعضای ائتلاف «اتاقی برای همه» پرداخت و تصریح کرد: ترکیب کنونی این ائتلاف سال‌ها در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش کرده و واحدهای بزرگی دارند. این افراد همچنین به قانون تجارت داخلی و خارجی مخصوصا در حوزه بانک‌ها، تامین اجتماعی، مالیات و حوزه‌های مرتبط با اقتصاد آشنایی دارند و می‌توانند در اقتصاد منطقه تاثیرگذار باشند.

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل اخلاقی در انتخابات، گفت: کاندیدا شدن، نشان دهنده علاقه‌مندی افراد به کشور است. رسالت انتخابات اتاق بازرگانی این نیست که یک سری واقعیت‌ها و انسان‌ها را تخریب کنیم تا خودمان را نشان دهیم. 

 

حسن‌زاده ادامه داد: در زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی، گفت‌وگوی تمدن‌ها باعث شد نگاه منفی که به خاطر سوء تبلیغات به وجود آمده بود حل شود. این اتفاق باید الگو باشد تا اخلاق مدارانه برای توسعه اقتصادی تلاش کنیم.

 

این نامزد ائتلاف «اتاقی برای همه» اظهار داشت: اتاق بازرگانی تبریز، اتاق ۱۲۰ ساله کشور است و جایگاه ویژه‌ای دارد که در تمام دوره‌ها نمایندگان اتاق تبریز تاثیرگذار بوده‌اند. ۲۸ سال است که همایش صادرات غیرنفتی با حضور وزرا تشکیل یافته و پیشنهادات مطرح شده به عنوان قانونی برای حل موانع تولید و اشتغال بوده و مفید واقع شده است. در ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید بررگ‌ترین پیشنهادات از سوی اتاق تبریز مطرح شد.

 

#اتاقی_برای_همه_۱۴۰۵ 

#حمایت_از_بخش_خصوصی

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});