• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

قیمت موبایل امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / آخر هفته بازار موبایل

  • کد خبر : 111304
  • 22 تیر 1402 - 14:00
قیمت موبایل امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / آخر هفته بازار موبایل
یاز اکو - امروز 22 تیر 1402، قیمت موبایل در بازار تهران ثبات نسبی را تجربه کرد. البته قیمت چند مدل از دستگاه‌های پرطرفدار با تغییرات قیمت همراه بودند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، بازار موبایل تهران در ۲۲ تیر ۱۴۰۲ همچنان ثبات نسبی را تجربه می‌کند. قیمت دستگاه‌های مختلف موبایل باوجود تغییرات جزئی همچنان نسبت به روزهای گذشته در سطح قیمتی ثابتی قرار دارند.

قیمت موبایل

قیمت موبایل‌های پرطرفدار بازار

در بازار امروز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲، در گروه دستگاه‌های پرطرفدار اپل، قیمت iPhone 13 نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته و اکنون در قیمت ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در سایر دستگاه‌های پرچمدار نیز iPhone 13pro max و iPhone 14pro max هر دو به ترتیب در سطوح قیمتی ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۶۴ میلیون تومان ثابت ماندند.

در گروه سامسونگ دو دستگاه A34 و S23 Ultra، هر دو به ترتیب در سطح قیمتی ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۵۰ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان قرار گرفتند، اما در دو دستگاه دیگر بازار قیمت‌ها در سطح روز گذشته باقی ماندند.

در گروه موبایل‌های اقتصادی بازار، مدل‌های شیائومی پرطرفدار از جمله Xiaomi 12 و ۱۱ هر دو مدل در سطح روز گذشته خود ثابت بوده و تغییر قیمتی را تجربه نکردند. گفتنی است، دستگاه پرطرفدار برند ناتینگفون نیز همچنان با قیمت ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان همچنان در این سطح ثابت مانده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});