• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 98665
  • 24 اسفند 1401 - 20:30
اعلام قیمت سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
یازاکو - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در قالب تأمین میوه شب عید، سیب با قیمت هر کیلوگرم 24 هزار تومان و پرتقال با قیمت هر کیلوگرم 14 هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در قالب تأمین میوه شب عید، سیب با قیمت هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان و پرتقال با قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر فتحی در اخبار ۲۱ شبکه یک و گفتگوی زنده با شبکه خبر ، از آغاز عرضه میوه و کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته راهبری تأمین میوه شب عید بر اساس کشف قیمتی که از بازار انجام می‌شود، قیمت میوه شب عید را ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت کشف ‌شده اعلام می‌کند که برای سال جاری پرتقال هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان و سیب هر کیلوگرم ۲۴ هزار تومان است.

وی از خریداری ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب در آذربایجان شرقی برای عرضه در شب عید خبر داد و افزود: در ۴۵ نقطه از استان در قالب نمایشگاه‌های عرضه محصولات کشاورزی، عرضه میوه شب عید انجام می‌گیرد و در کنار میوه نیز کالاهای اساسی دیگر مانند برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد تا ۱۳ فروردین‌ماه عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});