• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مطرح کرد:

جشنواره نوروزی “تبریز؛ بهشت ماندگار” برگزار می‌شود /خانه هنر به کتابخانه هنرو اصحاب هنر تبدیل میشود 

  • کد خبر : 98751
  • 25 اسفند 1401 - 22:30
جشنواره نوروزی “تبریز؛ بهشت ماندگار” برگزار می‌شود /خانه هنر به کتابخانه هنرو اصحاب هنر تبدیل میشود 
یازاکو - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در حوزه جشنواره نوروزی امسال شرایط ما خاص تر است و باتوجه به این که از 4 فروردین در ماه مبارک رمضان قرار خواهیم داشت، تا سوم فروردین جشنواره "تبریز بهشت ماندگار" را نام گذاری کرده و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار کرده و اکنون نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در حوزه جشنواره نوروزی امسال شرایط ما خاص تر است و باتوجه به این که از ۴ فروردین در ماه مبارک رمضان قرار خواهیم داشت، تا سوم فروردین جشنواره “تبریز بهشت ماندگار” را نام گذاری کرده و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار کرده و اکنون نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش یازاکو، “امیر نصیربیگلی” در نشست خبری که ظهر امروز ۲۵ اسفند با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: بیشترین زمان خود را در حوزه برنامه ریزی و طراحی گذاشته ایم برای این که صرف مصرف کننده نباشیم باید طراح مقتدر باشیم، نیاز است تا وضعیت موجود احصا و اهداف آینده را تعیین کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: در بحث فیزیکی ساختمان ابتدا باید بدانیم که در چند ماه اخیر فرصت مغتنم است و باید نهایت استفاده را ابتدا از این زمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه مناطق و سازمان جلسات متعددی داشته ایم، خوشبختانه موفق شده ایم برنامه های مدون مناطق و سازمان ها را تدوین نماییم و برنامه ها بعد از بررسی شورای شهر تایید شد.

نصیر بیگی اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ با قوت و انرژی مضاعف شروع خواهیم کرد و اهمیت شورا و شهرداری را در برنامه های سال آتی در رویداد های مختلف فرهنگی به وضوح خواهیم دید.

وی افزود: تلاش ما این است که در مناطق مختلف شهر با توزیع عادلانه و توجه به عدالت در سرانه انجام دهیم.

وی در رابطه با برنامه‌های ایجاد شده گفت: المپیاد ورزشی “پرچم” نزدیک یک ماه است که آغاز شده و برخی مسابقات نیز در حال برگزاری و تا چندین ماه ادامه دار خواهد بود، نشاط اجتماعی و تغییر وضعیت عمومی محوریت ما در این مسابقات است و در تمامی آن ها هیچ هزینه ای برای شهروندان محتمل نشده است.

وی ادامه داد: تیم ها با مراجعه به سایت ثبت نام کرده و حتی هزینه های هیئات ورزشی را نیز از سوی سازمان پرداخت گردیده و هیچ هزینه ای برای شهروندان نداشته است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: قبل از جام پرچم نیز چندین مسابقه را برگزار کردیم که با عنوان توسعه ورزش همگانی به همه شرکت کنندگان حمایت هایی صورت گرفت.

وی به برنامه های نوروزی سازمان اشاره کرد و گفت: در حوزه جشنواره نوروزی امسال شرایط ما خاص تر است و باتوجه به این که از ۴ فروردین در ماه مبارک رمضان قرار خواهیم داشت، تا سوم فروردین جشنواره “تبریز بهشت ماندگار” را نام گذاری کرده و برنامه های مختلف در مناطق مختلف شهری برگزار کرده و اکنون نیز ادامه خواهد داشت.

وی خبر داد: افتتاحیه جشنواره نوروزی فردا جمعه ۲۶ اسفند در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی برگزار خواهد شد، از چهارم فروردین برنامه ترکیبی افطارلیق برنامه ریزی شده است که به شرط مناسب بودن آب و هوا در فضای باز برنامه های مختلف برگزار خواهد شد، این برنامه ها در تمامی مناطق شهری اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در رابطه با محل استقرار سازمان، سعی می‌کنیم از فضا های دیگری که در اختیار داریم بحث های هنری را به آن جا انتقال دهیم و این جا بعنوان ستاد باقی بماند؛ نمی‌توان ۶ ماه فرهنگ شهر را تعطیل کرد و منتظر مکان جدید بود.

وی افزود: در رابطه با مکان سازمان در برنامه‌های آینده خود داریم و در این رابطه با آقای شهردار نیز رایزنی هایی خواهیم داشت.

نصیربیگلی خبر داد: در نظر داریم با انجام تعمیرات لازم در خانه هنر بعنوان یکی از مکان های مهم شهری آن جا را به کتابخانه فرهنگ هنر و تجمع اصحاب فرهنگ و هنر تبدیل کنیم، خانه ختایی نیز بعنوان محل برگزاری رویداد ها نیز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مقایسه با کلانشهر ها، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز شرایط بدی نداشته و در مقایسه با سایر شهر ها جز شهر های موفق هستیم، اما برای سال آینده بودجه ویژه ای برای سازمان پیش بینی شده است که امیدواریم عینیت آن را در حوزه اجرا ببینیم.

وی در پایان در رابطه با توسعه ورزش همگانی گفت: اگر ورزش از سازمان تفکیک شود قطعا وضعیت ورزش بهتر خواهد

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});