• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

اولین توضیحات فاضل مصطفی نماینده ترور شده آذربایجان از زبان خودش

  • کد خبر : 99761
  • 09 فروردین 1402 - 20:01
اولین توضیحات فاضل مصطفی نماینده ترور شده آذربایجان از زبان خودش
یازاکو _ فاضل مصطفی نماینده مجلس آذربایجان که روز گذشته مورد حمله تروریستی قرار گرفت، اولین اظهارات خود را در مورد این حادثه بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو؛ فاضل مصطفی نماینده مجلس آذربایجان که روز گذشته مورد حمله تروریستی قرار گرفت، اولین اظهارات خود را در مورد این حادثه بیان کرد.

به گزارش قفقاز اینفو، فاضل مصطفی به خبرنگاران گفت:

“من به سمت خانه رانندگی کردم. وقتی خواستم ماشین را وارد گاراژ کنم، نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. می خواستم دکمه ریموت را بزنم و وارد گاراژ شوم. ناگهان شیشه ماشین به لرزه افتاد. درد وحشتناکی در شانه ام احساس کردم. بعد از درد متوجه شدم که تیراندازی است چون صدای شلیک گلوله شنیدم. در را باز کردم و افتادم پایین. وقتی چند قدم به سمت در رفتم، گلوله دوم به من اصابت کرد. پایم آسیب دید. به خانه رفتم و سریع در را بستم.”

به گفته این نماینده، سپس در را بستند و به اورژانس و پلیس اطلاع دادند: «خواستم به بیمارستان منتقل شوم و در آمبولانس احساس امنیت کنم. اما خون زیادی از دست دادم. بدنم می لرزید. چیز دیگری به خاطر ندارم.”

در حین مصاحبه همسر و پسر فاضل مصطفی نیز همراه وی بودند. همسر وی افزود که تیراندازی ترسناک بوده است. فاضل مصطفی با بیان اینکه معجزه ای اتفاق افتاد، افزود: نفهمیدم چگونه زنده ماندم. خدا نجات داد این یک معجزه بود.”

یادآور می شود، این نماینده مجلس که روز گذشته در مقابل منزلش واقع در شهرک زبرات مورد حمله یک مرد مسلح قرار گرفت، با اسلحه کلاشینکف مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت. مصطفی با دو گلوله مجروح شد. این نماینده که از ناحیه کتف و پا مجروح شده بود، ابتدا توسط پزشک مرکز درمانی بالینی تحت مداوا قرار گرفت. سپس به منظور ساماندهی بهتر به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});