• امروز : سه شنبه - ۶ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 26 November - 2024
2
در اولين جلسه مدير عامل با معاونين و مديران در سال ١٤٠٣ مطرح شد:

تدوین برنامه جامع برای گذر از پیک بار تابستان

  • کد خبر : 138125
  • 06 فروردین 1403 - 12:15
تدوین برنامه جامع برای گذر از پیک بار تابستان
یازاکو - فرج نيا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: برای گذرموفق از پیک بار و مدیریت مصرف در تابستان ١٤٠٣ باید برنامه جامعي تدوين شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در نشست هم اندیشی با معاونان،مشاوران و مدیران امور شرکت ضمن تبریک سال نو با اشاره به تاریخ صنعت برق در کشور و شهر تبریز اظهار کرد: اگر امروز در این جایگاه قرار داریم بخاطر نفس هاى گرم و تلاش پیشکسوتانی است که با کمترین امکانات و با تمام توان در راستای تحقق اهداف تلاش کرده اند.

وی افزود: صنعت برق همیشه جزو صنایع پیشرو بوده، هرچند چالش هایی نیز وجود دارد اما خدماتی که ارائه می شود مثال زدنی است و تمام بدنه شرکت به سهم خود به منظور پایدار نگه داشتن شبکه تلاش کرده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: مدیران گذشته نیز به سهم خود در راستای اعتلا و تحقق اهداف شرکت علی الخصوص کرامت انسانی همکاران تلاش کرده اند.

وی با بیان اینکه شهر تبریز نماد آذربایجان بوده و جایگاهی فاخر در کشور دارد گفت: به منظور حفظ حرمت و اعتلای استان و نظام به عنوان دستگاه خدمات رسان مسئولیت مهمی داریم، تمام اقدامات باید مطابق با جایگاه و هویت تبریز و شرکت برق تبریز باشد تا مبادا زحمات و تلاش های همکاران به هدر برود.

فرج نیا با اشاره به اماکن تاریخی تبریز لزوم توجه به مبلمان شهری در پروژه ها، خاطرنشان کرد: باید نقش و جایگاه این مسئولیت را بدانیم، علیرغم رعایت مباحث فنی باید موضوعات مبلمان شهری و متناسب با معماری آثار تاریخی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در شرکت ادامه داد: علت موفقیت مسئولان یک شرکت، پرسنل و نیروی انسانی آن شرکت هستند، چرا که بدون نیروی انسانی وجود مدیران موفق نیز معنایی ندارد و علت وجودی تشکیل ستاد نیز برای حل مشکلات امور ها و مشترکین است.

وی با تاکید بر توجه به چالش های حوزه نیروی انسانی، بیان کرد: حفظ شان و حرمت همکاران برای همه واجب بوده و دغدغه ها و درخواست های کارکنان باید شنیده شود.

فرج نیا با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع، گفت: مشکلات ارباب رجوع باید در امورها و قبل از رجوع به ستاد رسیدگی و رفع شود، وقتی شهروندی به ستاد مراجعه می کند به معنای این است که در امور قانع نشده است.

وی با اشاره به اهمیت وجودی میز خدمت در سازمان ادامه داد: تکریم ارباب رجوع یکی از مسایل اساسی بوده و باید قبل از حضور در ستاد از طریق امور و میز خدمت این مشکلات بررسی و رفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های شرکت در سال جارى به منظور پیشگیری و کاهش سرقت، تعویض سیم های مسی به کابل هاى خودنگهدار است.

وی با اشاره به موضوع پیک بار تابستان سال جاری تاکید کرد: برای گذرموفق از پیک بار و مدیریت مصرف باید برنامه جامعى برای تابستان تدوین شود.

فرج نیا با بیان اینکه به منظور پیشبرد اهداف خلق منابع درآمدی بر اساس قانون باید در دستور کار قرار گیرد. اضافه کرد: از دیگر اولویت های شرکت بحث ایمنی بوده که باید به آن توجه شود چرا که همکاران شرکت در دست ما امانت هستند و بر این اساس تمام نیرو هایی که در شبکه فعال هستند باید گواهی نامه فنی و حرفه ای داشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});