• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 July - 2024
1

چه کسانی می‌توانند وام ۳ میلیاردی بانک صادرات را دریافت کنند؟

  • کد خبر : 149285
  • 31 تیر 1403 - 13:22
چه کسانی می‌توانند وام ۳ میلیاردی بانک صادرات را دریافت کنند؟
یازاکو - بانک صادرات در قالب تسهیلات تیمچه به ارگان‌ها و اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد تومان وام با نرخ بهره 23 درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، بانک صادرات در طرح تسهیلاتی تیمچه به اشخاص حقوقی که حساب سپرده قرض الحسنه با حداقل زمان خواب سه ماه در این بانک دارند تا ۲۵۰ درصد میزان سپرده و بین ۲۵۰ میلیون تومان تا سه میلیارد تومان، وام با نرخ سود ۲۳ درصدی می‌پردازد. حداقل میزان سپرده‌گذاری برای دریافت این وام ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است اما حساب سپرده وام‌گیرنده پس از دریافت وام مسدود نمی‌شود.

واجدان شرایط دریافت تسهیلات تیمچه چه کسانی هستند؟

این وام به ارگان‌ها ، شرکت‌ها و اشخاص حقوقی تعلق می‌گیرد که روزنامه رسمی، پروانه و جواز کسب دارند. به علاوه ضمانت وام تیمچه به وسیله اعتبار شغلی و جواز کسب صورت می‌پذیرد و شخص حقوقی وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا چک برگشتی داشته باشد.

شرایط بازپرداخت وام سه میلیارد تومانی بانک صادرات

بانک صادرات دوره بازپرداخت این وام را بین دو تا ۶ ماه و به صورت یک‌جا در سررسید تعیین کرده است. به این ترتیب، متقاضی دریافت وام سه میلیارد تومانی، موظف است در زمان سررسید، به طور یک‌جا سه میلیارد و ۲۰۴ تومان به بانک صادرات پرداخت کند. هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز ۱۰۰ هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

شایان ذکر است، در صورتی که وام‌گیرنده، تسهیلات خود را تسویه کند و حساب خود را تا پایان ماه ششم حفظ کند، می‌تواند تا ۳۵۰ درصد ‌و در صورتی‌ که تسهیلات دوم را تسویه کند، در پایان ماه نهم و دوازدهم به‌‌ترتیب ۴۵۰ درصد و ۵۵۰ درصد سپرده خود را تسهیلات بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=149285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});