• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

رونمایی از پوستر پنج جشنواره هنری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 151383
  • 19 مرداد 1403 - 14:00
رونمایی از پوستر پنج جشنواره هنری در آذربایجان شرقی
یازاکو - ششمین جشنواره موسیقی و سرود با عنوان " آوای عشق"، نهمین جشنواره هنرهای تجسسمی با عنوان " هنرنگار"، پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان " سودای عشق"، شانزدهمین جشنواره فیلم بسیج و ششمین جشنواره عکس بیج با عنوان " نور بسیج" در روزهای آینده به میزبانی تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در نشست خبری این رویدادهای هنری با اعلام اینکه تولید محتوا و جذب و تربیت و آموزش نیروی انسانی در حوزه های مختلف هنری از اهداف مهم و اصلی جشنواره های فوق است، گفت: نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارایه هنرمندانه خدمات بسیج با زبان هنر از رویکردهای مهم این رویدادهای فرهنگی و هنری است.

حامد شب خیز با اشاره به اینکه تمام جشنواره های یاد شده به صورت استانی و در بین گروه های داخل آذربایجان شرقی برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره ها به صورت ۲ سالانه است که نفرات و گروه های برتر پس از انتخاب استانی به جشنواره های ملی اعزام خواهند شد.

وی جریان سازی هنری با بهره مندی از ظرفیت های هنرمندان در حوزه های گوناگون را از محورهای ویژه جشنواره های فوق بیان کرد و ادامه داد: برگزاری این جشنواره ها بدون تردید به نوعی حمایت از هنرمندان و بارورسازی استعدادهای استانی است.

شب خیز جامعه هدف بسیح هنرنمندان آذربایجان شرقی را ۱۲ هزار و ۴۶۰ نفر اعلام کرد که از این تعداد در حال حاضر حدود هفت هزار نفر عضو این مجموعه هستند.

به گفته وی شبکه محوری و انجمن پایه بودن از معیارهای اصلی فعالیت بسیج هنرمندان در آذربایجان شرقی است که در تمام شهرستان ها و حتی دور افتاده ترین مناطق در قالب کانون به فعالیت های خود ادامه می دهند.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی زمان برگزاری جشنواره های فوق را آبان ماه امسال اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=151383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});