به گزارش یازاکو، اکبر فرج نیا درچهارمین نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت در سال جاری با اشاره به لزوم گذر از تفکرات سنتی و بروکراسی کاغذی، اظهار کرد: ارایه خدمات باید به سمت خدمات غیرحضوری پیش برود و این تغییر باید بهطور تدریجی و مرحلهای اجرایی شود تا همزمان با ارتقای کیفیت خدمات، فرآیندها بهینه شوند.
وی با اشاره به اهمیت ملموس بودن نتایج حذف بروکراسی کاغذی، اضافه کرد: حرکت به سمت سیستم های توسعه محور باید به گونهای باشد که نیاز به مراجعه حضوری مردم به حداقل برسد، این تغییرات نه تنها به صرفهجویی در زمان و هزینهها کمک میکند، بلکه رضایت مشترکان را نیز افزایش میدهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به نقش مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در ناترازی انرژی، اظهار کرد: مراکز غیرمجاز بزرگترین آفت شبکه صنعت برق است و برای پیشگیری از خسارت بیشتر باید بیش از پیش برای مقابله با آن برنامه ریزی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر پیگیری وصول مطالبات با جدیت، ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب برای مشترکان منوط به وصول مطالبات است، هرچند اقدامات چشمگیری صورت گرفته است اما ضرورت دارد ضمن توجه ویژه به موضوع، این فرآیند با جدیت بیشتری پیگیری شود