• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

بنیاد مسکن اردبیل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای محرومان ساخت

  • کد خبر : 26757
  • 26 مرداد 1400 - 14:03
بنیاد مسکن اردبیل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای محرومان ساخت
یاز اکو - مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط این بنیاد برای محرومان و افراد بی‌بضاعت ساخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا،  فرهاد سبحانی در نشستی با سرپرست فرمانداری خلخال اظهارکرد: قول احداث سه هزار واحد مسکن محرومان را داده بودیم که موفق به احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شدیم و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت ساخت ۵۰۰ واحد باقیمانده نیز به اتمام برسد.

وی به همکاری بنیاد مسکن استان برای اجرای طرح‌های مشارکتی با شهرداری خلخال از جمله اجرای طرح پیاده‌راه سازی گسترده در معابر عمومی اشاره کرد و افزود: در تکمیل طرح‌های عمران شهری در دست اجرای شهر خلخال نیر با شهرداری همکاری خواهیم کرد.

وی گفت: تکمیل پروژه نیمه‌کاره پل ائلرباغی بر روی رودخانه هروچای ، اجرای بلوار در مبداء ورودی شهر خلخال از سمت جاده فیروزآباد و هشجین و اجرای طرح کمربندی شهر در سمت منطقه گونی خلخال از جمله طرح‌های بزرگ عمران شهری شهرداری خلخال است که طی تفاهم‌نامه‌ای بنیاد مسکن نسبت به اجرا و تکمیل آنها مشارکت و اقدام خواهد کرد.

بنیاد مسکن اردبیل ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای محرومان ساخت

عملیات اجرایی طرح ۸۰ واحدی مسکن ملی خلخال بزودی آغاز می شود

سبحانی با قدردانی از همکاری سرپرست فرمانداری خلخال در گره‌گشایی مشکل پیش آمده در اجرای طرح ۸۰ واحدی مسکن اقدام ملی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه بزودی در خلخال آغاز شده و مجموع واحدهای مسکونی مسکن اقدام ملی این شهر به ۱۴۰ واحد افزایش خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به واریز مبلغ اولیه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی متقاضیان واجد شرایط برخورداری از مسکن اقدام ملی ۸۰ واحدی شهر خلخال طولانی شدن زمان آغاز عملیات این پروژه موجب اعتراض متقاضیان شده بود.

مسعود یگانه ، سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه استفاده از ظرفیت کاری و فنی بنیاد مسکن استان اردبیل را فرصتی مغتنم برای اجرای طرح‌های عمران شهری شهرداری ذکر کرد.

او افزود: تجربه موفق کسب شده از اجرای طرح‌های عمرانی قبلی شهرداری از سوی این نهاد انقلابی در خلخال مسئولان این شهرستان را به اجرای موفق سایر طرح‌های عمرانی توسط بنیادمسکن استان اردبیل امیدوار کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=26757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});