• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کمیته امداد آذربایجان‌شرقی یکهزار و ۲۸۶ خانواده مددجو را صاحبخانه کرد

  • کد خبر : 101250
  • 21 فروردین 1402 - 13:00
کمیته امداد آذربایجان‌شرقی یکهزار و ۲۸۶ خانواده مددجو را صاحبخانه کرد
یاز اکو - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: سال گذشته ۵۸۵ میلیارد تومان مستمری به خانوارهای تحت پوشش پرداخت شده و برای یکهزار و ۲۸۶ خانواده مددجو مسکن تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، غلامعلی ملامهدی در حاشیه مراسم مفتاح الجنه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸۰ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات معیشتی، اشتغال، فرهنگی، مسکن، تحصیلی و درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

وی هدف از طرح مفتاح الجنه را سرکشی مسئولان از منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد عنوان کرد و گفت: شما با این اقدام خود با خدا معامله می کنید، چرا که این محرومان جز خدا کسی را ندارند.

ملامهدی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: اقشار آسیب پذیر و محروم بیشتر تحت تاثیر مشکلات اقتصادی هستند و چشم به راه کمک خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اشتغالزایی را یکی از رسالت‌های اصلی این نهاد برشمرد و گفت: سال گذشته ۲۵ هزار و ۲۰۰ شغل با تسهیلات ۱۰۸۰ میلیارد تومان در سطح استان توسط این نهاد ایجاد شده است.

حجت الاسلام فقیه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم با اشاره به تکریم ایتام و محرومان گفت: خدمت به ایتام و محرومان و رفع نیازهای آنان عبادت است .

وی افزود: کسی که به مستمندان و ایتام کمک می‌کند نه تنها خودش بلکه یک جامعه را از بلاها و معضلات نجات می‌دهد و در جامعه‌ای که انفاق و توجه به ایتام باشد خداوند هم آسیب‌ها، آفت‌ها و مشکلات را از آن جامعه دور می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=101250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});