• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

امام جمعه تبریز: مسئولان از اختلاف‌افکنی و چند قطبی‌سازی پرهیز کنند

  • کد خبر : 103283
  • 08 اردیبهشت 1402 - 20:00
امام جمعه تبریز: مسئولان از اختلاف‌افکنی و چند قطبی‌سازی پرهیز کنند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره حفظ وحدت با سلائق مختلف، گفت: همه مسئولان و مجریان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید از اختلاف‌افکنی و چند قطبی‌سازی در جامعه پرهیز کنند چون اتحاد راهبرد اصلی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ بحجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر، اظهار کرد: معظم له تاکید فرمودند همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی کنند، در اندیشه رهبری حفظ وحدت تاکتیک مقطعی نبوده بلکه راهبرد است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جامعه ایران اسلامی باید در عین تفاوت‌ها اتحاد ملی را حفظ و تقویت کند، افزود: حفظ اتحاد ملی موجب می‌شود تمرکز و سرمایه کشور به پای مسائل کاذب و غیرلازم هدر نرود و موضوع‌های اساسی کشور که طیف گسترده‌ای از جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد مورد توجه و همت مسئولان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نماز عید فطر امسال در تهران به امامت امام مسلمین جهان نشان داد محور وحدت مانند همیشه حضرت امام خامنه‌ای است که همواره انقلاب را در مقابل هجمه‌های خارجی حفظ کرده است.

کارگران چرخ های اقتصادی جامعه هستند

امام جمعه تبریز با اشاره به هفته کارگر، کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دشمن خواند و گفت: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده اند.

وی افزود: مدیران کارخانه‌ها و شرکت‌ها قدر کارگران را بدانند، کارگران با تلاش های خودشان اقتصاد کشور را رونق می‌دهند و ارزش کار و کارگر باید در فرهنگ ایران اسلامی کاملا مشخص و روشن باشد.

حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران واقعیتی انکار ناپذیر است و باید با اولویت مرتفع شود، بر توجه به کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت از کارگران جامعه زمینه تحقق رونق تولید و مهار تورم را فراهم می‌کند.

امام جمعه تبریز همچنین با تبریک هفته معلم گفت: دولت و مجلس در ارتباط با حق و حقوق معلمان اقدامات شایسته ای انجام دادند که به نتیجه نهایی برسانند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد روایتی بدون بَزَک و روتوش از جامعه آمریکا توسط سیاستمداران این کشور بودیم، اظهار کرد: روایت حقایق جامعه آمریکا از زبان خود آمریکایی‌ها برای مخاطب ایرانی بسیار مهم است، چون در دهه های مختلف جریان غرب‌گرا تصویر آرمان شهر از آمریکا به اذهان مخابره کرده است.

وی افزود: اکنون در سخنان انتخاباتی درون حزبی توسط سیاستمداران آمریکا حرف‌هایی گفته می شود که حقیقت این کشور بوده به طوری که یکی از سیاستمداران آمریکا در روزهای گذشته گفته است یک چهارم آمریکایی‌ها شب گرسنه می‌خوابند و ۳۳ هزار نظامی سابق آمریکا بی‌خانمان هستند و روزانه به طور متوسط ۲۳ نظامی سابق این کشور خودکشی می‌کنند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: این‌ها حقایق آمریکاست و باید جریان‌های معاند ماموریت‌دار نگاه خود به آمریکا را اصلاح کنند و بیشتر به ماهیت غرب پی ببرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=103283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});