• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

تجمع تعدادی از متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن در زنجان

  • کد خبر : 103513
  • 10 اردیبهشت 1402 - 9:30
تجمع تعدادی از متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن در زنجان
یاز اکو - جمعی از متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن با تجمع در مقابل استانداری زنجان، روشن شدن تکلیف واحدهای مسکونی خود را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، این افراد با اشاره به موضوع افزایش قیمت تمام شده و مبلغ درخواستی از آنها پرداخت مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان آورده برای تحویل واحد را امری سخت عنوان کرده و همراهی بیشتر مسئولان را خواستار شدند.

در استان زنجان، سهم نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد بوده که عملیات اجرایی آنها آغاز شده و هم اکنون از شتاب و پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

هر چند متقاضیان مسکن در استان از طولانی مدت بودن ساخت واحدها گله مند هستند اما مسئولان استانی معتقدند وضعیت استان در این حوزه در مقایسه با استان های دیگر مناسب است و تلاش می شود برخی از این فازها هرچه سریع‌تر تکمیل شده و به گروه های هدف واگذار شود.

البته مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان در تاریخ ۲۰ فروردین ماه در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن در استان اعلام کرد در پی افزایش قیمت تمام شده ساخت یک واحد مسکونی، پیگیر افزایش میزان تسهیلات هستند.

همچنین اعلام شده است تاکنون اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان هیچ متقاضی را به دلیل تاخیر در واریزی آورده، حذف نکرده است و این در شرایطی است که در سطح استان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان اجرا می‌شود.

همچنین بنا به اعلام مسئولان اداره‌کل راه‌وشهرسازی قرار داد پروژه‌های نهضت ملی مسکن با متقاضیان، بعد از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شروع و انجام می‌شود و اگر قیمت تمام شده مشخص نشود نمی‌توان با متقاضیان قرار داد داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=103513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});