• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

آغاز بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

  • کد خبر : 103832
  • 12 اردیبهشت 1402 - 15:15
آغاز بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی
یاز اکو - بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، امیر شهسوار مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران، از اجرای ۴۰ کیلومتر پروژه عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر داخلی شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه خبر داد و گفت:در راستای اجرای این پروژه ۴۱ هزار متر مکعب مصالح و ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای زیرساختها و پروژه های عمرانی از وظایف ذاتی شرکت شهرکهای صنعتی بمنظور تسهیل حضور سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی است گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تقویت صنایع کوچک و متوسط و ایجاد شرایط مناسب برای حضور و گسترش شرکت های دانش بنیان، منظور افزایش سطح دانش تولید و بهره برداری از فناوری برتر در زمینه تولید، اجرا و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی با سرعت و دقت و در کمترین زمان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، تکمیل و تامین شبکه برق و بروز رسانی تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان اجرا می شود.

شهسوار ادامه داد: اعتبار اجرای طرح های عمرانی شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه از طرف منابع ملی و استانداری به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده و تا ۴ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=103832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});