• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

پوستر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای “تبریز ما” رونمایی شد

  • کد خبر : 104311
  • 17 اردیبهشت 1402 - 12:00
پوستر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای “تبریز ما” رونمایی شد
یاز اکو - پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای "تبریز ما" توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای “تبریز ما” صبح امروز همزمان با یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر توسط شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر رونمایی شد.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: سال گذشته نخستین دوره جشنواره به رغم زمان اندک با استقبال گسترده اهالی رسانه تبریز برگزار شد.

روح الله رشیدی با بیان اینکه امسال نیز در امتداد همراهی انتقادی رسانه‌ای در شهر، دومین دوره از این جشنواره برگزار می‌شود، تصریح کرد: هویت این جشنواره با هویت شورای اسلامی شهر تبریز گره خورده و بر همین اساس تلاش داشتیم این اتفاق مبارک در صحن شورا رونمایی شود.

به گفته وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان شهریور سال‌جاری بوده و بازه زمانی انتشار آثار ارسال اصحاب رسانه از ۱۵ شهریور سال ۱۴۰۱ تا پانزدهم شهریور امسال است. علاقمندان برای ارسال اثر به سایت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کلانشهر تبریز https://rctbz.tabriz.ir مراجعه کنند.

دومین جشنواره پژوهشی-رسانه‌ای «تبریزما» توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و در دو بخش پژوهشی و رسانه‌ای و در قالب های گزارش، مقاله، یادداشت، گفت و گو، عکس، چند رسانه ای و مقالات علمی و پژوهشی برگزار می شود.

محورهای اصلی این جشنواره شامل عدالت شهری، اقتصاد شهری، محیط زیست شهری، شهرسازی و معماری، ترافیک و حمل و نقل شهری، پروژه های عمرانی، مسائل فرهنگی و اجتماعی، دیپلماسی شهری، حاشیه نشینی و بافت فرسوده، شفافیت، مردمی سازی مدیریت شهری، گردشگری شهری، تعرفه عوارض محلی‌وبرنامه و بودجه شهرداری تبریز است.

نخستین دوره از جشنواره رسانه ای تبریز ما سال گذشته با استقبال اصحاب رسانه تبریز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});