• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

تردد حدود ۶۰۰۰ مسافر به جمهوری آذربایجان و ارمنستان

  • کد خبر : 10569
  • 21 فروردین 1400 - 16:00
تردد حدود ۶۰۰۰ مسافر به جمهوری آذربایجان و ارمنستان
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر؛ اروجعلی علیزاده اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان‌شرقی ۱۸۸ هزار مسافر را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای طرح سفرهای ضروری ایام نوروز سال ۱۴۰۰ (از مورخه ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین) جابه‌جا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، گفت: این جابه جایی با ۲۴ هزار و۸۰۰ سفر اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه انجام شده است.

علیزاده گفت: کارگروه نظارت و ارزیابی این اداره‌کل در این ایام به‌طور منظم بر نحوه فعالیت ناوگان مسافری و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشت.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز نیز ۵ هزار و ۹۰۴ مسافر و تعداد ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون تردد کردند.

علیزاده افزود: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در محورهای مختلف استان تردد ۱۳ میلیون و ۹۰۸ هزار خودرو ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت آمار خودرو ورودی به استان یک‌میلیون و ۱۲۵ هزار دستگاه و خودرو خروجی از استان یک میلیون و ۱۰۸ هزار دستگاه بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});