• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
فرج قلی‌زاده، عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد:

به عنوان یک جانباز می‌گویم با المان پیانو هیچ مشکلی ندارم

  • کد خبر : 10585
  • 22 فروردین 1400 - 9:30
به عنوان یک جانباز می‌گویم با المان پیانو هیچ مشکلی ندارم
یاز اکو - عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه تا کی قرار هست برای پوشش ضعف‌های خود از ایثارگران و خانواده‌ها هزینه کنیم، گفت: به عنوان یک جانباز می‌گویم ما هیچ مخالفت و یا ناراحتی از بابت نصب المان پیانو نداریم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، عضو شورای شهر تبریز در جلسه شورا، با ابراز تاسف از حواشی به وجود آمده در ارتباط با المان پیانو گفت: متاسفانه این اتفاق، ذائقه‌ی عمومی مردم را تلخ کرد.

فرج قلی‌زاده با بیان اینکه برخی از مسئولان، بی‌رحمانه به جان ایثارگران، شهدا و خانواده‌های آنها افتادند و برای پوشش ضعف‌های خود از آنها هزینه می‌کنند، گفت: خواهش می‌کنم دست سر از ایثارگران و خانواده‌ی آنها بردارید.

وی افزود: نتیجه‌ی یک کار بی‌مطالعه و بررسی را با هزینه کردن نام ایثارگران پوشش ندهید، چرا که عملا با این کار دست به تخریب آنها زده‌اید.

فرج قلی‌زاده ادامه داد: این اقدام دور از انصاف است و من به عنوان یک جانباز می‌گویم ما مخالف و یا ناراحت نیستم و از اجرای طرح‌های اینچنینی در شهر استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم کی و چه کسی نام فلکه را از دانشگاه به جانبازان تغییر داد اما می‌دانم ایثارگران و خانواده‌های آنها به عنوان سرمایه‌های معنوی و اجتماعی یک ملت هستند و نباید با هزینه کردن از نام آنها در برخورد با مسائل پیش آمده چهره‌ی آنها را تخریب کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});