• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

انتفاع زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع به دانشگاه علوم پزشکی توسط شهرداری تبریز

  • کد خبر : 105856
  • 31 اردیبهشت 1402 - 17:00
انتفاع زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع به دانشگاه علوم پزشکی توسط شهرداری تبریز
یاز اکو - لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری حق انتفاع زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع به دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی صبح امروز با لایحه شهرداری در خصوص واگذاری حق انتفاع زمینی برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی موافقت کردند.

روح الله دهقان‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص گفت: نظر کمیسیون تحقیق و نظارت این است که بدون تثبیت کاربری درمانی و پزشکی ارائه نشود حتی اگر تغییر کاربری دهند، کلیه محدثات در اختیار شهرداری باشد.

شهردار تبریز هم در این خصوص گفت: هیچگونه مالکیتی انتقال نمی شود.

علی نوای باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: پنج هزار مترمربع از زمین ۱۷ هزار مترمربع کاربری گردشگری داشته و ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز است که نیاز به مصوبه کمیسیون ماده پنج دارد.

وی با بیان اینکه احداث و ساخت بیمارستان توسط خیرین با نظارت علوم پزشکی خواهد بود، گفت: تاکید شورای شهر ارائه تعرفه رایگان در این بیمارستان است. همچنین شهرداری منطقه نیز باید راه‌های دسترسی به این محل را تسهیل کند.

نوای باغبان ادامه داد: اداره این بیمارستان به صورت هیئت امنای خواهد بود و کمیسیون برنامه و بودجه موافق لایحه شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: خیر اصلی این بیمارستان، یعقوب نوبری است که در کشور آلمان زندگی می کند و به عنوان‌ خیر سلامت در تبریز هزینه می‌کند. برخی از هزینه های بیمارستان امیرالمونین و بیمارستان الزهرا و بیمارستان جامع سرطانی توسط این خیر خوشنام تامین می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی ادامه داد: این مجموعه در آینده مایه مباهات برای کلانشهر تبریز و کشور خواهد بود.

در نهایت  لایحه شهرداری تبریز در این خصوص  به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});