• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
استاندار:

هیچ‌یک از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی نباید غیرفعال باشد

  • کد خبر : 106493
  • 06 خرداد 1402 - 20:00
هیچ‌یک از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی نباید غیرفعال باشد
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ‌یک از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی نباید غیرفعال باشد گفت: سفر رئیس جمهور به استان یک فرصت طلایی است که باید از آن به طور کامل استفاده کرده و عقب‌ماندگی سال‌های گذشته را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عابدین خرّم در جلسه شوای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: با توجه به مبالغ اختصاص یافته از سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان، نباید پروژه ای غیر فعال باشد و چون در فصل کاری مناسب قرار گرفته‌ایم همه دستگاه‌ها باید پروژه‌های خود را با توان چند برابر و حتی در چند شیفت کاری پیش ببرند.

وی گفت: از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم با تمام توان نسبت به اجرا و پیشرفت پروژه‌ها اقدام کنند و هیچ ‌بهانه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها سه نقش مهم راهبری، نظارت و گزارش درصد پیشرفت پروژه‌ها را برعهده دارند و باید با جدیت تمام به وظایف خود عمل کنند؛ سازمان برنامه و بودجه نیز موظف است به صورت جدی و میدانی کارها را کنترل و پیگیری کنند.

خرّم تاکید کرد: در تمام حوزه‌ها اعم از آب، راه، ورزش، آموزش و پرورش و … باید کارگاه‌ها به صورت جدی فعال باشند و کارها را پیش ببرند.

استاندار آذربایجان شرقی به پروژه در حال انجام اتوبان شهید کسایی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های دخیل در اجرای این پروژه شامل راه، برق و شهرداری، باید برنامه‌ریزی کنند تا وظایفشان به صورت موازی و در کنار هم پیش رفته و به تعهدات خود عمل کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان در خصوص مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها توجه کنند پروژه‌های مصوب سفر سه‌ساله بوده، اما عمده آنها مربوط به سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است و تعدادی نیز برای سال ۱۴۰۳ تعریف شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ اولویت برای پروژه‌هایی داده شد که وضعیت مناسبی نداشتند و مدیران باید ادامه این پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۲ پیگیری کنند.

در این جلسه روند پیشرفت پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور در حوزه حمل‌ونقل و آب و فاضلاب، بررسی و طرحهای کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان از جمله طرح جامع تفصیلی شهرهای عجب‌شیر و هادی‌شهر تصویب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});