• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تردد از گمرک بیله‌سوار در سال گذشته رشد ۳ برابری داشته است

  • کد خبر : 106585
  • 07 خرداد 1402 - 14:30
تردد از گمرک بیله‌سوار در سال گذشته رشد ۳ برابری داشته است
یاز اکو - فرماندار شهرستان بیله سوار تردد از گمرک بیله سوار در سال گذشته نسبت به مدت مشابه را سه برابر عنوان کرد و گفت: روزانه ۱۸۰ کانتینر از این گمرک تردد دارند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، صاحبعلی اصغری با اشاره به افزایش سه برابری تردد در گمرک افزود: تردد تریلی‌های حامل بار در سال ۱۴۰۰ جمعاً ۱۲۰ مورد بود که در سال گذشته به ۳۶۰ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خروجی گمرک توان افزایش دارد اما ظرفیت پذیرش جمهوری آذربایجان پایین است و ۸۰ خودروی تریلی روزانه در نوبت می‌مانند.

اصغری افزود: برخی مسائل سیاسی کوچکترین تأثیری در تعاملات گمرکی نداشته و مراودات گمرکی همچنان به روال قبل انجام می‌شود.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: دو نوع تردد کانتینر در گمرک بیله سوار به مقصد روسیه، گرجستان و آذربایجان انجام می‌شود که شامل صادرات و ترانزیت می باشد.

اصغری استقرار گمرک بیله سوار را برای این شهرستان یک امتیاز ویژه برشمرد و اذعان کرد: این گمرک سبب شده است تا بیله سوار منطقه اول برای راه اندازی منطقه آزاد تجاری محسوب شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اختصاص ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت جاده های مواصلاتی و راه های روستایی در شهرستان بیله سوار خبر داد و افزود: عملیات اجرایی محور نرقشلاقی به زیوه به طول ۱۸ کیلومتر آغاز شده است و همچنین عملیات احداث محور عزیزکندی به بران با مشارکت بسیج سازندگی هفته قبل با حضور استاندار آغاز شد.

فرماندار بیله سوار ضمن اشاره به برگزاری جشنواره کوچ عشایر در شهرستان بیله سوار اضافه کرد: بدنبال میزبانی از جشنواره های مشابه می باشیم و همچنین درخواست کرده ایم جشنواره پاراگلایدر در منطقه گؤللی بولاق برگزار شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});