• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

دعوت از فعالان اقتصادی در برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳

  • کد خبر : 106606
  • 07 خرداد 1402 - 18:00
دعوت از فعالان اقتصادی در برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: دعوت از همه فعالان اقتصادی و نهادهای مالی برای حضور در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری ۲۰۲۳ از اهمیت بسزایی برخوردار است و نسبت به ظرفیت‌های بزرگ شهر تبریز باید بسته‌های مناسب تعریف شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری که با موضوع بررسی و سیاست گذاری پیرامون برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ تشکیل شد، اظهار کرد: برپایی همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ با تیم حرفه ای و باتجربه امکان پذیر خواهد بود و به همین جهت مدیریت شهری تمام توان خود را در این خصوص بکار خواهد بست.

هوشیار با تاکید بر اجرای هرچه باشکوهتر همایش پیش رو، بر همراهی همه مدیران مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی همه جانبه و دقیق تیم اجرایی و هماهنگی مجموعه در برگزاری موفق همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری ۲۰۲۳ ضروری است.

وی افزود: شهرداری تجربه برگزاری این چنین همایش‌هایی را داشته است و باید سعی شود تا هماهنگی های دقیق چه از داخل مجموعه و چه از خارج با مدیریت هماهنگ لحاظ شود.

شهردار تبریز گفت: رسیدن به ایده‌های جدید در این همایش مهم و از اهداف برگزاری آن بوده و در این خصوص باید از روش های متعدد تامین مالی و راهکارهای نوین سرمایه گذاری بهره گیریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});