• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

اجرای طرح هادی ۱۰ روستای مراغه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد

  • کد خبر : 107366
  • 16 خرداد 1402 - 12:00
اجرای طرح هادی ۱۰ روستای مراغه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد
یاز اکو - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه اعلام کرد: طرح هادی ۱۰ روستای احمدآباد، اوزبک، اسفستانج، یورک، اصفهانجیق، گلستان، چوان‌سفلی، بلوک‌آباد، آغجه‌دیزج و قوزلوجه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، «خلیل احمدیان» روز سه‎‌شنبه با بیان اینکه سال گذشته نیز طرح هادی ۱۳ روستا با ۱۴ میلیارد تومان هزینه اجرا شده بود، افزود: با مسیرگشایی و احداث مسیر، جدول‌کشی و هدایت آب‌های سطحی و آسفالت معابر در قالب طرح هادی روستایی، این سکونتگاه‌های مولد از لحاظ زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی دستخوش تغییر و تحول می‌شود.

به گفته وی طرح هادی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان مطالعه شده است و امسال طرح هادی ۱۵ روستا بازنگری و پنج روستای دیگر در مجموع با چهار میلیارد تومان اعتبار مطالعه می‌شود.

«احمدیان» به آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی در سال جاری اشاره و اضافه کرد: امسال در حالی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستایی هزینه می‌شود که سال گذشته نیز با ۱۹.۵ میلیارد تومان هزینه، بخشی از معابر ۲۳ روستا از جمله گل‌تپه، آغجه‌کهل، اوخچی، قم‌تپه، داش‌بلاغ بازار، آلماچوان، کرمجوان، کرج‌آباد، کرده‌ده، ینگجه و بلوک‌آباد آسفالت شد.

وی این را هم بیان کرد که افزایس بهره وری کار روستائیان، بهبود معیشت و سطح زندگی در روستاها، جلب سرمایه‌گذاری در روستاها، تکمیل و اصلاح چرخه تولید – مصرف روستایی و پیشگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها از جمله اهداف کلی اجرای طرح هادی در مناطق روستایی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=107366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});