• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

شب‌های فرهنگی اردبیل در “ارزروم” ترکیه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 107897
  • 21 خرداد 1402 - 14:30
شب‌های فرهنگی اردبیل در “ارزروم” ترکیه برگزار می‌شود
یاز اکو - معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در ارزروم ترکیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یحیی نجارقابل ۲۱ خرداد در سفر به ارزروم ترکیه برای رایزنی برگزاری شب‌های فرهنگی اردبیل در این شهر، گفت: ارزروم ترکیه به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۵ میلادی انتخاب شده است و این موضوع زمینه را برای برگزاری برنامه‌های مشترک با اهداف مشترک فراهم می‌کند.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: برگزاری شب‌های فرهنگی در کشورهای عضو اکو از برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ است و طی ماه‌های آینده این برنامه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: اولین برنامه شب‌های فرهنگی اردبیل در شهر ارزروم ترکیه برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه کشور ترکیه یکی از اهداف جذب گردشگر برای ایران و استان اردبیل است، می‌تواند برنامه موثری در این راستا باشد.

نجارقابل ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصتی مهم برای استان اردبیل است و ما سعی می‌کنیم با اجرای برنامه‌های مختلف در داخل و خارج از استان و البته با میزبانی شایسته از گردشگران، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=107897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});