• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

مشکل زیست محیطی فاز دوم معدن مس انجرد اهر برطرف شد

  • کد خبر : 109327
  • 04 تیر 1402 - 10:45
مشکل زیست محیطی فاز دوم معدن مس انجرد اهر برطرف شد
یاز اکو - نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکل زیست محیطی طرح توسعه فاز دوم معدن مس انجرد و رفع آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد محرم زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در برخی از معادن شهرستان اهر از سال های قبل سرمایه گذاری شده، اما تاکنون برای بهره برداری اقدامی نشده است.

وی ادامه داد: معدن، یکی از ظرفیت هایی است که می تواند در اشتغال زایی در شهرستان نقش به سزایی ایفا کند و از سرمایه گذاران این معادن انتظار داریم در رفع موانع راه اندازی گام بردارند.

محرم زاده گفت: از ادارات خدمات رسان نیز انتظار داریم در سرمایه گذاری بخش های صنایع و معادن که منجر به اشتغال زایی می شود، سنگ اندازی نکنند و مجوزها هم با رعایت الزامات محیط زیست و منابع طبیعی صادر شود.

وی همچنین ساخت سد کچری رود برای تأمین آب مورد نیاز شهرستان اهر را ضروری دانست و گفت: از مسئولان وزارت نیرو انتظار داریم احداث این سد را در اولویت قرار دهند و به عنوان نماینده مردم، تا تحقق آن پیگیر خواهیم بود.

معادن اهر آمایش می شوند

فرماندار اهر نیز از آغاز طرح آمایش معادن شهرستان خبرداد و گفت: در این طرح موانع، مشکلات، تعداد اشتغال زایی، امکانات موجود و سایر خدمات مورد نیاز احصاء و تصمیمات لازم اتخاد خواهد شد.

ابوالفضل غنی زاده بابیان اینکه معادن شهرستان اهر جهت توسعه به آب نیاز دارد، افزود: با توجه به کاهش بارندگی ها لازم است برای تأمین آب مورد نیاز این معادن تدابیر لازم اندیشیده شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=109327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});