• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

برگزاری یازدهمین جشنواره برداشت گل محمدی (قیزیل گول)در شهرستان اسکو

  • کد خبر : 109867
  • 09 تیر 1402 - 15:00
برگزاری یازدهمین جشنواره برداشت گل محمدی (قیزیل گول)در شهرستان اسکو
یاز اکو - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسکو از برگزاری یازدهمین جشنواره برداشت گل محمدی (قیزیل گول)در شهرستان اسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، ابوالفضل فرشبافیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان اسکو رتبه اول تولید گل محمدی در استان را دارا می باشد که این محصول عمدتاً در دو روستای گنبرف و عنصرود از دامنه های کوه سهند تولید می شود.

وی با بیان اینکه همه ساله جشنواره گل محمدی در این شهرستان برگزار می شود ادامه داد: امسال نیز در روستای هدف گردشگری عنصرود یازدهمین جشنواره گل محمدی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و اهمیت دادن به گل محمدی و سرمایه گذاری در جهت فرآوری این محصول و توسعه صنایع فرآوری از اهداف این جشنواره می باشد افزود: برای معرفی بیشتر گل محمدی غرفه های عرضه توانمندی های زنان روستایی نیز برپا خواهد گردید.

فرشبافیان ادامه افزود: این جشنواره در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ تیر ماه سالجاری در روستای عنصرود برگزار خواهد شد که روز دهم نیز انشالله مراسم اختتامیه این جشنواره خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: امید است که شاهد استقبال بیشتر مردم نسبت به جشنواره های قبلی باشیم و با هدایت و راهنمایی های دستگاه های اجرایی از این امکانات و نعمت محصول گل محمدی به توسعه شهرستان و منطقه کمک بسزایی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=109867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});