• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

مهلت ثبت نام سایپا تمدید شد / پیش فروش ساینا S و کوییک R + لینک تیرماه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 110172
  • 12 تیر 1402 - 9:45
مهلت ثبت نام سایپا تمدید شد / پیش فروش ساینا S و کوییک R + لینک تیرماه ۱۴۰۲
یاز اکو - مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش سایپا که مربوط به عرضه خودروهای ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک است تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادآنلاین، سایپا مهلت واریز وجه برای تکمیل ثبت نام ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک را تمدید کرده است. در ادامه شرایط تکمیل پیش فروش سایپا در تیرماه آمده است.

قیمت کارخانه کوییک و ساینا در طرح پیش فروش سایپا

برای تکمیل ثبت نام سایپا باید مبلغ درج شده در اطلاعیه را به عنوان پیش پرداخت به حساب بانکی اعلام شده از سوی سایپا واریز کنید. قیمت نهایی خودروهای پیش فروش سایپا در زمان تحویل که دی ماه ۱۴۰۲ است مشخص خواهد شد.

ثبت نام بدون قرعه کشی ساینا و کوییک

طبق جدول بالا برای ثبت نام کوییک ۱۴۰۲ مدل پلاس و R اتوماتیک باید حدود ۱۶۹ میلیون تومان در مرحله اول واریز کنید. همچنین شرط شرکت در ثبت نام بدون قرعه کشی ساینا S اتوماتیک واریز ۱۶۵ میلیون تومان تا ۱۳ تیرماه است.

لینک سایت ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۲

برای تکمیل مراحل پیش فروش سایپا باید به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرسsaipa.iranecar.com مراجعه کنید. درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود. مهلت واریز وجه سایپا تا ۱۱ تیرماه بود اما این خودروسازی این فرصت را تا ۱۳ تیرماه تمدید کرده است.

آخرین مهلت تکمیل ثبت نام سایپا برای کدام متقاضیان است؟

متقاضیان که در طرح جوانی جمعیت ثبت‌ نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت زمستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تایید و به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند و توسط این گروه صنعتی امروز می‌توانند تا ۱۳ تیرماه برای واریز وجه علی‌الحساب خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=110172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});