• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد:

طبق نظر کمیسیون، تحقیق و تفحص از قطار شهری رد است

  • کد خبر : 11129
  • 25 فروردین 1400 - 14:15
طبق نظر کمیسیون، تحقیق و تفحص از قطار شهری رد است
یاز اکو - رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این کمیسیون براساس قانون و وظیفه محول شده از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اقدام به بررسی مستندات و عملکرد سازمان قطار شهری کرده و نتیجه را نیز اعلام‌ کرده است و براساس مستندات تحقیق و تفحص رد شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، سونیا اندیش با بیان اینکه طرحی از طرف اعضای شورای شهر با امضای پنج نفر از اعضا با عنوان تحقیق و تفحص از سازمان قطار شهری از سوی رئیس شورا به کمیسیون عمران ارجاع داده شد و از روز نخست این موضوع در کمیسیون پیگیری گردید.
 
وی افزود: جلسات قانونی برای بررسی موضوع و اعلام‌ نتیجه تحقیق و تفحص برگزار شد و از شهرداری و سازمان قطاری شهری مستندات لازم اخذ گردید و در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ نتیجه نهایی تحقیق و تفحص برای رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ارسال شد که بنابر بررسی‌های اعضای کمیسیون و مدارک موجود درخواست تحقیق و تفحص از جانب اعضای کمیسیون رد شد.
اندیش با بیان اینکه مجددا در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۹ آن دسته از اعضای شورای شهر که از نتیجه تحقیق و تفحص راضی نبوده‌اند مجددا درخواست بررسی دادند که براساس قانون موضوع مجددا پیگیری و خواستار ارائه مستندات بیشتر از جانب شهرداری شدیم .
 
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه این کمیسیون تخصصی براساس قانون به وظایف خود عمل کرده است گفت: هرگز تصمیمی برخلاف مستندات و مدارک گرفته نشده و ما به صورت قانونی اقدام به بررسی و ارائه نتیجه نموده‌ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});