• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 11144
  • 25 فروردین 1400 - 17:00
۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات احداث بزرگراه‌ها در این استان شتاب گرفته و طبق برنامه تا پایان سال جاری ۶۰ کیلومتر بزرگراه به‌ بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز چهارشنبه در بازدید از پروژه راه سازی مسیر رضی-امیر کندی افزود: پروژه های بزرگراهی در این استان دارای ردیف ملی هستند و تلاش بر این است هر سال ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی جاده رضی – امیر کندی در شهرستان گرمی بطول ۱۲ کیلومتر در دست اجراست و پیش بینی شده تا پایان خردادماه جاری عملیات آسفالت ریزی چهار کیلومتر از این مسیر به اتمام برسد و بقیه مسیر هم تا پایان مردادماه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد : از پنج کیلومتر ورودی گرمی عملیات آسفالت  ۳.۵ کیلومتر لایه اول انجام شده و بقیه نیز تا پایان خردادماه آسفالت‌ریزی می شود.

وی درباره احداث باند دوم بزرگراه گرمی – بیله‌سوار بیان کرد: با آماده سازی و راه اندازی ایستگاه تولید بتن ، عملیات احداث ابنیه فنی۱۲کیلومتر از سمت گرمی و هفت کیلومتر نیز از سمت بیله‌سوار اجرا می‌شود.

حیدری با اشاره به روند اجرایی چهارخطه سربند – مشگین‌شهر اظهار کرد: روند احداث باند دوم این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر با سرعت در حال اجراست و پروژه در چهار جبهه کاری با ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اجرا می‌شود.

وی احداث مسیر پارس‌آباد – سربند را یادآور شد و گفت : در این مسیر سه پل خاص احداث می‌شود که با انتخاب پیمانکار  مراحل اجرایی این پروژه با روند مناسب ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به  اتمام ۱۸ کیلومتر باقیمانده احداث باند دوم مشگین – اردبیل گفت: لایه دوم آسفالت این مسیر بطول ۱۰ کیلومتر بزودی انجام می‌شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});