• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

پایین بودن قیمت گوجه‌فرنگی و خستگی که بر تن کشاورزان طارمی ماند

  • کد خبر : 112262
  • 01 مرداد 1402 - 10:30
پایین بودن قیمت گوجه‌فرنگی و خستگی که بر تن کشاورزان طارمی ماند
یاز اکو - رئیس جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: محصول گوجه فرنگی شهرستان طارم در سال جاری آفت خاصی نداشته و وضعیت خوبی داشت و تنها مشکل این محصول برای کشاورزان قیمت پایین خرید است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، منوچهر یارمحمدی، درباره پایین بودن قیمت فروش محصول کشاورزی در شهرستان طارم، اظهار کرد: همواره قبل از فرا رسیدن زمان برداشت محصول کشاورزی در داخل شهرستان طارم، از طریق سازمان جهادکشاورزی استان به همه واحدهای جهادکشاورزی در استان‌های دیگر اطلاع‌رسانی می‌کنیم تا به واحدهای فرآوری جهت خرید محصول اعلام شود.

وی افزود: در خصوص برداشت محصول گوجه‌فرنگی نیز اطلاع‌رسانی انجام شده است ولی این محصول با قیمت پایین از کشاورزان خریداری می‌شود و دلیل قیمت پایین عدم صادرات آن است.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با اعلام عدم صادرات محصولاتی همچون سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی و… شاهد افت قیمت محصول بودیم و این افت قیمت فقط مخصوص گوجه‌فرنگی نیست و برای سایر محصولات نیز مشاهده می‌شود.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: بازار داخلی نیز ظرفیت خود را دارد و کارخانجات قیمت بین ۴ الی ۵ هزار تومان را برای خرید گوجه‌فرنگی اعلام کرده‌اند که قیمت پایینی برای این محصول است. همچنین محصول گوجه‌فرنگی شهرستان طارم در سال جاری آفت خاصی نداشته و وضعیت خوبی داشت و تنها مشکل این محصول برای کشاورزان قیمت پایین خرید است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=112262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});