• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مردم فهیم آذربایجان شرقی در صدر صرفه جویان مصرف برق کشور و چند خواسته از وزارت نیرو در تامین برق صنایع آذربایجان

  • کد خبر : 113148
  • 10 مرداد 1402 - 12:15
مردم فهیم آذربایجان شرقی در صدر صرفه جویان مصرف برق کشور و چند خواسته از وزارت نیرو در تامین برق صنایع آذربایجان
یاز اکو - براساس انتشار فهرست استانهای کشور در جدول مصرف برق سراسری مردم فهیم آذربایجان شرقی در صدر صرفه جویان انرژی برق قرار گرفته اند و با تحسین وزارت نیرو مواجه شده اند.

یاز اکو، محمد فرج پور باسمنجی_ براساس انتشار فهرست استانهای کشور در جدول مصرف برق سراسری مردم فهیم آذربایجان شرقی در صدر صرفه جویان انرژی برق قرار گرفته اند و با تحسین وزارت نیرو مواجه شده اند.

سخنگوی صنعت برق در تلویزیون ملی به تمجید از این رفتار و منش قابل تحسین مردم آذربایجان شرقی پرداخته است. باید به خدمت سخنگوی صنعت برق ایران و همچنین معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید و انتقال نیروی برق کشور نیز گفت: که مشارکت مردم شریف آذربایجان شرقی در فراخوان عمومی وزارت نیرو و استفاده بهینه از برق که در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را کسب کرده اند نشانگر آگاهی و حس مشارکت جویی و ایثار و احترام به حقوق عمومی در مصرف بهینه برق در این ایام گرم تابستان بوده و وزارت نیرو نیز باید در اجرای طرح های ملی تولید و یا انتقال انرژی این استان مهم اقتصادی و صنعتی را مد نظر قرار دهد. اینکه امروز در اجرای طرح های بزرگ صنعتی و خدماتی مدیران شرکت برق آذربایجان می گویند برق برای این واحد ها نداریم قابل قبول نیست و انتظار این است که این استان مهم نیز در تخصیص اعتبارات ملی در تولید یا انتقال و توزیع برق در صدر استانها قرار گیرد. و وزارت نیرو نباید برای این استان تبعیض روا دارد.

از همه مهمتر مدیران ملی و محلی حوزه انرژی بهتر می دانند که آذربایجان شرقی برای توسعه بیشتر در حد و قواره خود نیاز به تامین انرژی برق در حد استاندارد های ملی دارد و کمبود برق و یا نبود برق برای صنایع و خدمات در حال تاسیس در استان با توجه به پتانسیل های موجود وتاکید مقامات ارشد به تولید و اشتغال و رونق اقتصادی معنا ندارد.

از سوی دیگر الگوی مصرف برق برای هر خانوار در هر ماه ۳۰۰ کیلووات است که مردم استان ما بسیار کمتر از این میزان در این روزهای گرم تابستان استفاده می کنند.مردم نجیب ما از کلام وحی یاد گرفته اند که طبق بخشی از آیه شریف ۲۷ سوره مبارکه اسرا《مسرفان برادران شیطانند》و یا کلام دیگر شریف وحی را در آیه مبارکه ۴۳ سوره غافر مد نظر قرار داده اند که《اسراف کنندگان اهل آتشند》قدر مردم عزیز و آگاه ما را بدانید که در طول تاریخ در روز های سخت و بحرانی در کنار ملت بزرگ و در حفظ ویکپارچگی و صیانت از عظمت و شکوه ملت ایران پیشگام و سهامدار اول بوده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});