• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

تعامل و اتحاد شورای را افزایش میدهیم /نگاه مالی به بیماران نداریم

  • کد خبر : 113924
  • 17 مرداد 1402 - 20:24
تعامل و اتحاد شورای را افزایش میدهیم /نگاه مالی به بیماران نداریم
رییس شورای شهر تبریز گفت : تعامل و اتحاد شورای اسلامی شهر را در یک سال آتی افزایش می‌دهیم.

به گزارش یازاکو، شهرام دبیری ، در نشست خبری عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران، نقش مهمی در پایش مشکلات جامعه، و انتقال آن به مسئولان و پیگیری رفع آن‌ها دارند.

وی گفت: در ۱۶ سال خدمتم در شورا، به دور از هر رویکرد جناحی و سیاسی سعی کرده ام که به نفع شهر تبریز تلاش کنم و از این پس نیز چنین خواهد بود.

دبیری گفت: نظارت بیشتری نسبت به امور شهرداری خواهیم داشت.

وی در خصوص نحوه ی موفقیت شهرداری تشریح کرد: شهرداری نمیتواند بگوید من موفق هستم چون فلان پروژه ی عمرانی را انجام داده ام، شهرداری زمانی میتواند بگوید موفق شده ام که مردم در مسائل شهری مشارکت داشته باشند .

دبیری در پاسخ به سوال مدیر مسئول پایگاه خبری یازاکو در خصوص اینکه انتظار می‌رفت در این دوره با توجه به جو شورا شما در انزوا باشید با انتخاب شهردار فعلی در جناح اکثریت شورا قرار گرفتید که موافقین شهردار فعلی هستند اما آرای خود در انتخابات هیئت رئیسه شورا را از اقلیتی متشکل از منتقدین شهردار جذب کردید که تا چند هفته پیش با شکایت در دیوان عالی سعی در معزول نمودن شهردار داشتند. حالا شما برای همرایی این افراد با شهردار موثر خواهید بود یا ایشان شما را در انتقاد از شهردار همراهی خواهند کرد ؟ گفت: من از ابتدا جهت ایفای نقش در ریاست اقدام نکرده بودم اماچهار نفر از دوستان برای ریاست شورا کاندیدا شدند که هیچکدام حاضر به کنار کشیدن نبودند، بنابراین برای سر و سامان دادن به اوضاع کاندیدا شدم. وی در ادامه گفت: ما شهردار را انتخاب کردیم و اگر کارش را خوب انجام دهد حمایت می‌کنیم، اما اگر غیر از این باشد چه انتخابش می‌کردیم چه نمی‌کردیم در مقابلش می‌ایستیم. اما سعی خواهیم کرد نسبت به قبل کمی بیشتر بر امور شهردار نظارت داشته باشیم.

هییت مدیره بیمارستان ولیعصر تبریز با اشاره به اینکه ما نگاه مالی به بیماران نداریم گفت:بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تبریز با تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت و درمان و در قالب انعقاد قرارداد با تمامی شرکت‌های بیمه پایه و تکمیلی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: ما در این بیمارستان، خدمات پزشکی ارائه شده در اروپا، کانادا و حتی آمریکا را به مردم تبریز و آذربایجان ارائه می دهیم.

وی خاطر نشان شد: اصحاب رسانه، در زمان مراجعه به بیمارستان ولیعصر، با ارائه کارت خبرنگاری از تخفیف ۲۰ درصدی در بخش هتلینگ برخوردار می شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});