• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

زمین های متروکه گلف بازسازی شد

  • کد خبر : 114564
  • 23 مرداد 1402 - 14:30
زمین های متروکه گلف بازسازی شد
یاز اکو - رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی گفت: زمین های متروکه گلف بعد از ۶ سال بازسازی شدند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، امیر کوین، در نشست خبری اظهار داشت: متاسفانه ورزش گلف آنچنان که باید شناخته شود نشده است و در تلاش هستیم این ورزش را به عموم معرفی نماییم.

وی از برنامه خود برای خانوادگی کردن بازی گلف و همچنین به مدارس بردن آن خبر داد و افزود: هدف این اقدام معرفی بهتر گلف به نوجوانان و جوانان است.

وی با بیان اینکه چهار انجمن گلف، مینی گلف، بهکاپ و وودبال در هیات فعال است، گفت: به دنبال معرفی بهتر این رشته و همگانی کردن آن با همکاری شهرداری و دیگر نهادها هستیم.
کوین ادامه داد: همچنین با اعزام ورزشکاران استان به مسابقات کشوری، انگیزه برای فعالیت حرفه ای در این رشته را بالا رفته و تعداد ورزشکاران سازمان یافته از ۳۸ نفر به ۳۲۱ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: زمانی که هیات را تحویل گرفتم گلف در استان فراموش شده بود اما امروز۲ ملی پوش مرد و یک ملی‌پوش خانم در استان داریم.

کوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه هیات گلف استان با دانشگاه تبریز گفت: با این توافقنامه زمینه برای فعالیت ورزشی دانشجویان در این رشته ورزشی فراهم شده است.

وی در پایان گفت: از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) حدود۶٠ هکتار زمین درخواست کرده ایم تا اولین زمین گلف استان را تاسیس کنیم و البته این زمین کاملا به صورت خاکی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});