• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

سفیر اندونزی: ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی گسترده است/ آماده توسعه روابط هستیم

  • کد خبر : 115068
  • 28 مرداد 1402 - 15:21
سفیر اندونزی: ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی گسترده است/ آماده توسعه روابط هستیم
یاز اکو - سفیر اندونزی در ایران با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار قابل توجه استان آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف گفت: ما آماده ارتقا و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رونی پراستیو یولیانتورو روز شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که در حاشیه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا برگزار شد، افزود: این استان پتانسیل‌های فراوانی دارد که می‌توان در چارچوب همکاری‌های مشترک ۲ کشور از آن بهره برد.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رئیسی به اندونزی اضافه کرد: این سفر نیز زمینه برای ارتقای روز افزون همکاری‌های ۲ کشور را فراهم کرد.

یولیانتورو ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد و با توجه به موقعیت استراتژیکی، زمینه زیادی برای توسعه ترانزیتی در این منطقه فراهم است.

سفیر اندونزی در ایران اظهار کرد: برای گسترش روابط و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین آذربایجان غربی و یکی از استان‌های اندونزی اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی یادآور شد: همچنین می‌توانیم زمینه ارتقای روابط بین اتاق‌های بازرگانی ارومیه و یکی از استان‌های اندونزی را ایجاد کنیم.

یولیانتورو با قدردانی از استاندار آذربایجان‌غربی در ایجاد شرایط میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: ارومیه به پایتخت والیبال معروف بوده و ایران هم از قوی ترین‌ تیم‌های این رقابت‌هاست و میزبانی خوبی را هم از این مسابقات شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=115068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});