• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

زیرساخت‌های پل معلق سرعین بدون تعلل تأمین شود

  • کد خبر : 117110
  • 15 شهریور 1402 - 12:30
زیرساخت‌های پل معلق سرعین بدون تعلل تأمین شود
یاز اکو - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های دهکده گردشگری «دربند» سرعین و پل معلق این شهر باید در کوتاهترین زمان تأمین و سرمایه‌گذار ورود پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، صدیف بدری در جریان بازدید از دهکده گردشگری «دربند» سرعین اظهار کرد: در ماه‌های اخیر و بعد از کلنگ‌زنی روند احداث این پروژه سرعت بیشتری گرفته و سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی آن اقدام به نصب روزشمار کرده تا در ایام پاییز شاهد بهره‌برداری از این پل استثنایی سه طبقه باشیم.

وی تصریح کرد: فاز اول دهکده گردشگری «دربند» سرعین که جز منحصربه فردترین پروژه‌های کشور است شامل نخستین پل معلق سه طبقه کشور، زیپ‌لاین و… آغاز شده و پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی بهره می‌برد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش بر این است تا با تلاش مضاعف سرمایه‌گذار این پروژه در فصل پاییز آماده بهره‌برداری شود اما مهمتر از سرعت اجرایی این پروژه، تدارک زیرساخت‌های آن است که متأسفانه در ۲ ماه گذشته اقدامات قابل تحسینی در این بخش انجام نشده است.

بدری از برق، گاز، راه، راهداری و آب و فاضلاب خواست تا در کوتاه‌ترین زمان و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، زیرساخت‌های لازم را تدارک دیده و به وعده‌های خود به موقع عمل کنند.

وی افزود: مهمترین زیرساخت برای این پروژه جاده دسترسی مناسب، ایمن و آسفالت شده است که اداره کل راهداری و میراث فرهنگی باید در این زمینه اقدامات و حرکت‌های مؤثر و قابل قبولی را انجام دهند.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای گازرسانی و برق‌رسانی این پروژه بیش از پنج میلیارد تومان منابع از محل اعتبارات استانی و ملی تخصیص می‌یابد که در این زمینه فرماندار شهرستان سرعین باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دهکده گردشگری «دربند ورگه‌سران» سرعین روند مناسبی را گرفته که با راه‌اندازی آن علاوه بر تولید ثروت در منطقه، رونق روستاهای حریم این دهکده گردشگری از شرایط مناسبی بهره‌مند شده و اشتغال پایدار برای جوانان منطقه نیز به وجود می‌آید.

بدری بیان کرد: انتظار می‌رود استاندار اردبیل با همراهی مدیران دستگاه‌های زیربنایی و با تشکیل جلسات مستمر بستر و زمینه کار و عملیات اجرایی واقعی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، به رغم گذشت ۲.۵ ماه از کلنگ‌زنی دهکده گردشگری «دربند ورگه‌سران» سرعین این پروژه در بخش زیرساختی هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});