• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
شهردار منطقه۹ عنوان کرد:

بهره‌برداری از سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکز همایش‌های خاوران طی روزهای آینده

  • کد خبر : 117699
  • 24 شهریور 1402 - 11:05
بهره‌برداری از سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکز همایش‌های خاوران طی روزهای آینده
شهردار منطقه۹ گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، نواقص مرکز همایش های بین المللی تبریز با ۱۵۰ میلیارد تومان تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، محمد حسین زاده با اشاره به ضرورت حفظ، نگهداری و تجهیز و تکمیل مرکز همایش های بین المللی تبریز گفت: این مرکز فرهنگی فاخر، نه تنها در سطح منطقه و شهر تبریز، بلکه 

پروزه‌ای در سطح ملی است که بهره برداری ناقص از آن  در سال ۹۷ باعث شد توجه کافی  برای تأمین اعتبارات لازم در راستای تکمیل و تجهیز این مرکز صورت نگیرد.

شهردار منطقه ۹ افزود: سالن اصلی این مرکز و دو سالن جانبی در حالی مورد بهره برداری قرار گرفته که نواقص اساسی فنی همچنان پابرجا بوده و با این وجود این مرکز از برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی میزبانی کرده است.

حسین زاده در بیان اهم فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر مدیریت شهری منطقه جهت رفع نواقص این مرکز اظهار کرد: از سال گذشته اقدامات اساسی برای تجهیز و تکمیل سیستم موتورخانه و سیستم گرمایشی و سرمایشی صورت گرفته که با خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز،  این سیستم در شرف راه اندازی و بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: تکمیل پارکینگ دو طبقه این مرکز که ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو را دارد در کنار تجهیز این مرکز به پله برقی، آسانسور، سیستم اعلام و اطفای حریق، تجهیزات ایمنی و فنی و … طبق برآوردهای صورت گرفته، نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به دستور شهردار تبریز جهت مساعدت و همکاری حداکثری شهرداری منطقه ۹ برای تکمیل و تجهیز مرکز همایش‌های بین المللی خاطرنشان کرد: با همراهی و مساعدت تمامی مدیران ذیربط و تخصیص اعتبارات لازم، نواقص و ایرادات این مجموعه فرهنگی در اسرع زمان مرتفع شده و به عنوان پایگاه فرهنگی شمالغرب کشور، عمل خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=117699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});