• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

محدودیت ترافیکی در گردنه حیران جاده اردبیل – آستارا اعمال می‌شود

  • کد خبر : 119396
  • 10 مهر 1402 - 11:45
محدودیت ترافیکی در گردنه حیران جاده اردبیل – آستارا اعمال می‌شود
یاز اکو - اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اعمال محدودیت ترافیکی برای کامیون و تریلرها در رفت و برگشت جاده‌ اردبیل - آستارا و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در جاده اردبیل – آستارا و بالعکس محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه همچنین از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهرماه) تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده اردبیل – آستارا ممنوعیت دارد.

مسیر اردبیل- آستارا یکی از پرتردد ترین مسیرهای خروجی و ورودی استان اردبیل است که به‌ویژه در ایام تعطیلات حجم ترافیک به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. برای کاهش بار ترافیکی این مسیر احداث تونل دوم حیران در دست اجراست.

استان اردبیل در تعطیلات مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است ، انبوهی از مسافران با آغاز تعطیلات به این استان سفر کرده و در اماکن و اقامتگاه‌های موجود مستقر می‌شوند.

تعداد کثیری از مسافران هم که از مسیرهای آذربایجان شرقی و گیلان وارد استان اردبیل شده‌ و قصد سفر به شهرهای شمالی کشور در استان‌های گیلان و مازندران را دارند از جاده‌های این استان گذر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=119396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});