• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

برگزاری تور گردشگری خبرنگاران خارجی و داخلی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 121233
  • 25 مهر 1402 - 11:45
برگزاری تور گردشگری خبرنگاران خارجی و داخلی در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری تور آشنایی خبرنگاران ملی و بین‌المللی با ظرفیت‌های گردشگری استان خبر داد و گفت: این تور که مرحله اول آن از شهرستان مراغه آغاز شد تا آغاز و حین برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در استان ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز، طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه سال جاری در سه سالن آذربایجان، شهریار و پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: پیرامون برگزاری این رویداد مهم هنری و گردشگری، تور آشناسازی خبرنگاران ملی و بین‌المللی با ظرفیت‌های گردشگری استان از امروز آغاز شد.

او ادامه داد: در این تور رسانه‌ای خبرنگاران و عکاسان سه خبرگزاری خارجی راشا تی‌وی، آناتولی ترکیه و العربیه قطر و همچنین خبرگزاری‌های ملی از جمله ایسنا، مهر، روزنامه ایران، روزنامه شرق و روزنامه آسیا و همچنین ایران نیوز، قطب نما و نشترآباد و همچنین اصحاب رسانه و مطبوعات استانی حضور دارند.

حمزه‌زاده اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان حاضر در این تور رسانه‌ای از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های تبریز، مراغه، اهر، کلیبر، اسکو و کندوان بازدید خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});