• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

میزبانی تبریز برای برای ۴۵ کشور خارجی در تور دوچرخه سواری/ کسب رتبه اول در ورزش همگانی 

  • کد خبر : 121845
  • 30 مهر 1402 - 10:34
میزبانی تبریز برای برای ۴۵ کشور خارجی در تور دوچرخه سواری/ کسب رتبه اول در ورزش همگانی 
یازاکو - مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به میزبانی از ۴۵ کشور خارجی در تور دوچرخه سواری اظهار داشت: به دلیل امنیت و اقتداری که در کشور وجود دارد توانستیم از ۴۵ کشور خارجی که در تور دوچرخه سواری شرکت نموده بودند میزبانی کنیم، البته این تور نیمه حرفه ای بوده است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، حمید ساوده نژاد، به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: امسال توانستیم تور دوچرخه سواری را در پنج مرحله برگزار کنیم.

وی در رابطه با ورزش همگانی گفت: در این حوزه عملکرد اداره ورزش و جوانان در تیپ ۱ قرار گرفته است و با ۸۱ درصد توانستیم رتبه اول را کسب کنیم.

وی افزود: در حوزه ورزش قهرمانی وضعیت مطلوبی داریم و نیاز به حمایت  اعضای شورا و شهرداری است.

وی تاکید کرد: بزرگترین رویدادی که می تواند اتفاق بیفتد قهرمانی های آسیایی است و خروجی ما بازی های آسیایی است و اگر نتوانیم مقام کسب کنیم یعنی نتوانستیم کاری انجام بدهیم.

ستوده نژاد در خصوص بازی های پاراآسیایی تشریح کرد: بازی های پاراآسیایی در حال برگزاری است و ۱۴ نفر از  آذربایجان شرقی اعزام شده اند که امیدواریم بتوانند برای استان مقام کسب کنند.

وی عنوان کرد: بعد از ایام کرونا ۶۸ درصد بی تحرکی بانوان به وجود آمده است و این آمار خوبی برای جامعه نیست. امیدواریم در این راستا بتوانیم قدم های خوبی برداریم و  مجموعه هایی راه اندازی کنیم تا بانوان شاغل بتوانند بعد از وقت اداری به ورزش بروند.

وی با اشاره به توسعه ورزش در روستاها گفت: در توسعه ورزش های روستایی و عشایری روستای گلین قیه شهرستان مرند توانسته است در کشور  از بین ۳۲ هزار تیم رتبه اول را کسب کنند.

وی تاکید کرد: امسال توانستیم  برای بیست و هشتمین سال متوالی جشنواره فرهنگی و ورزشی قره قیه را برگزار کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام با مشکل مواجه هستیم گفت: از شهرداری و شورای شهر در خواست داریم در این رابطه ما را حمایت کنند.

وی خاطر نشان شد: در حوزه پایگاه قهرمانی و استعداد یابی استان توانستیم رتبه اول را کسب کنیم.

ورزش در تبریز به استانداردهای بین المللی نزدیک می شود

رییس کمسیون ورزش در شورای شهر تبریز عنوان کرد: ورزش در زندگی انسان بسیار مهم و ضروری است و در دو سال اخیر توانستیم زیر ساختهای ورزش را بهبود بخشیم و به استانداردهای بین المللی برسیم.

به گزارش یازاکو، پرویز هادی در جلسه صبح امروز شورای اسلامی گفت: قدم اولی که در راستای بهبود ورزش در طول دو سال اخیر برداشته ایم  تفکیک کمیسیون ورزشی بوده است، چون ورزش بسیار مهم بوده و باید زمان زیادی برای این موضوع صرف شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵۵ پروژه در حال ساخت در حوزه ورزش شروع شده و تا پایان سال تکمیل خواهند شد گفت: در تمامی رشته ها  باید کمیته همگانی تشکیل شود.

وی تاکید کرد:  تعمیر و بازسازی مجموعه یادگار امام جزو اولویت‌های شورا و شهرداری است و اگر به شهرداری واگذار شود می توانیم باشگاه را به نحو احسن بازسازی کنیم.

هر چقدر برای ورزش همگانی هزینه کنیم سلامتی بیشتر خواهد شد/ اداره ی اوقاف زمین های اوقافی را در احتیار شهرداری قرار دهد

 شهردار کلانشهر تبریز گفت: زمینهای وقفی بسیاری وجود دارد که می توانیم از این ظرفیت ها برای ورزش استفاده کنیم، اگر اداره اوقاف بتواند این زمین ها را در اختیار شهرداری بگذارد می توانیم کارهای بسیار زیادی انجام بدهیم.

به گزارش یازاکو، یعقوب هوشیار در جلسه علنی صبح امروز بیان کرد: هر چقدر برای ورزش همگانی هزینه کنیم سلامتی بیشتر خواهد شد و شاهد جامعه با نشاط خواهیم بود.

وی گفت: بسیار خوشحال شدم که آذربایجان شرقی توانسته است در ورزش های همگانی رتبه برتر را کسب کند.

وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان یک نقشه کامل  از زیر ساخت های ورزشی  را به ما ارائه بدهد و این زیرساخت ها باید در چرخه عمومی باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});