• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

پیشرفت ۳۰ درصدی فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی “قانلی‌گول”

  • کد خبر : 122040
  • 01 آبان 1402 - 13:00
پیشرفت ۳۰ درصدی فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی “قانلی‌گول”
یازاکو-شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی شمالغرب تبریز با شتاب پیش می رود گفت: احداث فاز اول مجموعه فرهنگی ورزشی قانلی گول به پیشرفت ۳۰ درصدی رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، هادی مقدم زاده توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی را یکی از اولویت های مدیریت شهری دانست و افزود: در این راستا شهرداری منطقه ۴ در سال جاری چندین گام اساسی برداشته و این مهم را با شتاب پیش می برد.

شهردار منطقه ۴ خبر داد: احداث فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی قانلی گول با اجرای عملیات زیرسازی و شن ریزی و پیشرفت ۳۰ درصدی در مساحت شش هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال ادامه دارد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز، مراحل عملیات خاکبرداری، جدول گذاری و زهکشی برای نصب چمن مصنوعی اجرا شده است.

به گفته مقدم‌زاده در فازهای بعدی، مجموعه فرهنگی و ورزشی قانلی گول در راستای محرومیت زادیی تا مساحت ۲۸ هزار مترمربع توسعه می‌یابد.

شهردار منطقه ۴ همچنین با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی تکمیل پروژه مجموعه ورزشی استخر ستارخان افزود: این پروژه در بافت متراکم منطقه و در مساحت کلی ۳۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ ۲۲۰ میلیارد ریال در مرحله اتمام نصب ساندویچ پانل سقف ساختمان اداری و سوله استخر با شتاب پیش می رود.

وی تشریح کرد: بخش اداری پروژه استخر آتش نشانی ستارخان در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ مترمربع اجرا می شود.

مقدم زاده در ادامه به دیگر پروژه ورزشی این منطقه در بلوار خلبان اشاره کرد و افزود: پروژه زمین چمن مصنوعی در این بلوار با پیشرفت ۸۰ درصدی در آستانه نصب چمن قرار گرفته است.

او ادامه داد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در جهت گسترش فضا و سرانه ورزشی منطقه احداث می شود.

شهردار منطقه ۴ یادآور شد: احیاء و تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل که در چندین سال گذشته راکد مانده بود، هفته گذشته همزمان با هفته تربیت بدنی در محیطی به مساحت ۷۸۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده و تقدیم شهروندان شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=122040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});