• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قروال هستند

  • کد خبر : 12221
  • 04 اردیبهشت 1400 - 10:30
بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قروال هستند
یاز اکو - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: خیران و بازاریان تبریزی همواره در کمک به نیازمندان پیش‌قروال بوده‌اند و امتحان الهی را به خوبی پس می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین توزیع بسته‌های معیشتی مسجد آیت‌الله انگجی تبریز ضمن اشاره به تاکید فراوان اسلام مبنی بر اکرام فقرا و ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: با شیوع ویروس کرونا یک امتحان بزرگ الهی نیز پیش‌روی جامعه اسلامی قرار گرفته است و باید تلاش کنیم تا از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

وی همچنین از بازاریان تبریز به خاطر تعطیلی این روزهای کسب و کارشان و مشارکت در زمینه اجرای مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد.

آل‌هاشم ضمن تمجید از پویش رحمت که اجرای آن توسط شهرداری از پارسال در تبریز آغاز شد، اظهار داشت: سال گذشته جمعی از خیران شهر با همیاری شهرداری تبریز پویش رحمت را راه انداختند که مورد استقبال مردم واقع شد و اگر این کمک‌ها نبود، دولت نمی‌توانست به تنهایی از پس پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا برآید.

شهردار تبریز نیز در این آیین با اشاره به رزمایش مؤمنانه هیات امنای موکب فاطمیه این شهر، بیان کرد: حضور انسان‌های خیر در جامعه و کمک آنان به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در این ایام ماه مبارک رمضان موجب خرسندی است.

ایرج شهین‌باهر به ضرورت تداوم همیاری جمعی برای حل مشکلات مردم نیازمند تاکید و اضافه کرد: از همان آغاز شیوع کرونا مردم پای کار هستند و ان‌شاالله تا ریشه‌کنی این بیماری منحوس نیز این مساعدت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی جامعه نباید اجازه دهیم حداقل در ماه رمضان حتی یک فرد شبی را گرسنه سر بر بالین بگذارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});