• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

خدمات روان شناسی و رفتار درمانی، همه باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند

  • کد خبر : 122661
  • 06 آبان 1402 - 14:01
خدمات روان شناسی و رفتار درمانی، همه باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند
یازاکو - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: خدمات روان شناسی و رفتار درمانی و … همه باید زیر چتر حمایتی بیمه قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد اسداللهی در آیین گرامیداشت هفته سلامت و تجلیل از فعالان و مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت گفت: افرادی که پوشش بیمه دارند و از خدمات انواع بیمه ها برخوردارند نگرانی کمتری نسبت به سایر افراد دارند و بیمه به عنوان چتر حمایتی و سپری در مقابل انواع تنگاناها عمل می کند.

وی افزود: هزینه های متعدد بیمه ای از قبیل دارو و درمان با تورم دستخوش تغییرات بسیاری شده و اگر فرد فاقد بیمه نباشد هزینه های بالایی را باید تحمل کند و این هزینه ها برای دهک های پایین جامعه بسیار گزاف است.

وی به اقدام مهم دولت سیزدهم در زمینه افزایش پوشش بیمه ای افراد جامعه اشاره کرد و گفت: حمایت های بیمه ای از زوجین نابارور و بیماران صعب العلاج و همچنین بیماران خاص در این دولت اتفاق افتاد که به رغم هزینه های بالا، دولت آن را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه مقوله سلامت افراد جامعه بسیار مهم است و حاکمیت وظیفه تامین آن را دارد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که باید ادامه داشته باشد.

اسداللهی همچنین بر قطع ارتباط مالی بیمار با درمانگر در مراکز بیماری تاکید کرد و گفت: تمام ارتباط مالی باید از سوی سازمان های بیمه انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=122661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});