• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
نائب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

همکاری وزارت دفاع با خودروسازان نتایج خوبی به دنبال دارد

  • کد خبر : 12294
  • 04 اردیبهشت 1400 - 15:30
همکاری وزارت دفاع با خودروسازان نتایج خوبی به دنبال دارد
یاز اکو - نائب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضعف صنعت خودروسازی کشور گفت: همکاری وزارت دفاع با خودروسازان برای تولید خودروهای باکیفیت نتایج خوبی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، احمد محرم زاده افزود: حمایت از تولید در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده جزو وظایف هر مسئول و مردم است در حالی که اگر تاکنون به منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل شده بود شرایط کشور به مراتب بهتر از زمان فعلی می‌بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بیکاری جوانان را بزرگ‌ترین معضل و دغدغه کنونی کشور دانست و گفت: اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌ها بیکاری جوانانی است که سال‌ها تحصیل‌کرده و اکنون هیچ شغلی ندارند و به لحاظ شرایط خاص؛ نمی‌توانند کارآفرین باشند.

محرم‌زاده بابیان این‌که اگر موانع تولید رفع و اقتصاد کشور شکوفا شود در کنار این‌ها برای جوانان فرصت شغلی نیز فراهم می‌شود، ابراز داشت: نبود فرصت‌های شغلی و بیکاری جوانان که در نتیجه آن جوانان دچار افسردگی می‌شوند ناشی از مشکلات اقتصادی و موانعی است که حوزه تولید با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همین گرانی‌ها و تورم بی‌سابقه فشار مضاعفی را به مردم وارد می‌کند که نشأت‌گرفته از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است، در حالی که هیچ کشوری نمی‌توانست این حجم از فشارها و تحریم‌ها را تحمل کند.

وی در ادامه با ذکر این‌که آذربایجان‌شرقی و منطقه ارسباران در تأمین مواد اولیه تولیدات معدنی هیچ‌گونه کمبودی ندارد، گفت: منابع خدادادی به اندازه‌ای است که کمبودی را حس نمی‌کنیم اما مسئولان در بهره‌برداری از آن به نفع اشتغال جوانان و معیشت مردم؛ برنامه و هدف معینی ندارند.

محرم‌زاده تأکید کرد: دشمنان درصدد ضربه به اقتصاد کشور و فلج کردن حوزه تولید هستند، در این میان سوءمدیریت و عدم برنامه‌ریزی هدفمند می‌تواند نتیجه را به نفع دشمنان تمام کند و این آفتی برای تولید است.

نائب‌رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضعف صنعت خودروسازی بیان کرد: همکاری وزارت دفاع با خودروسازان برای تولید خودروهای باکیفیت انتظاری بود که باید پیش‌تر محقق می‌شد؛ چرا وزارت دفاع موفق به تولید خودروها و تجهیزات نظامی مدرن می‌شود اما خودروسازان نمی‌توانند خودروی مدرن بسازند! خودروسازان حتی در تولید پراید استاندارد و بدون نقص هم دچار ضعف هستند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که دست‌های توانمند مهندسان و نخبگان در تولید ادوات و خودروهای نظامی منحصربه‌فرد در کشور داریم؛ چه لزومی دارد تا خودروسازان برای واردات تجهیزات بی‌کیفیت دست نیاز به کشورهای دیگر باز کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});