• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
استاندار:

صنعتگران آذربایجان شرقی بهترین‌های کشور هستند

  • کد خبر : 123946
  • 18 آبان 1402 - 17:10
صنعتگران آذربایجان شرقی بهترین‌های کشور هستند
یازاکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما از تولیدکنندگان و صنعتگران استان راضی هستیم و معتقدیم که آن‌ها جزو بهترین‌های ایران هستند.

عابدین خرّم، پنجشنبه، ۱۸آبان ماه در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در تبریز، افزود: صنعتگران استان به هر کاری که دست می‌زنند، به بهترین وجه آن را به سرانجام می‌رسانند؛ در حوزه ساخت و مهندسی، استان مهمی در کشور هستیم که باید برای حفظ این وضعیت با بکارگیری و تشخص دادن به بهترین نیروی کار بکوشیم.

وی اضافه کرد: تولید و صنعت، میدان رقابت‌ها است و هر کس دوام بیشتری در آن داشته باشد مورد تحسین است و کالایش مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد.

خرّم با بیان این‌که باید از آن‌هایی که در الگو شدن و نمونه ماندن در حوزه تولید و صنعت سبقت گرفته‌اند، تشکر کنم، ادامه داد: این‌ها امتیاز جامعه تولیدکنندگان صنعت تبریز را در سطح ملی و بین المللی ارتقا داده‌اند.

وی بیان کرد: این‌که این عده همواره در حال کار آفرینی، ابتکار و نوآوری هستند و تحول می‌آفرینند و با آن اعتماد مشتری و اطمینان او را جلب می‌کنند، جای قدردانی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: از همه کسانی که تلاش کرده‌اند تا تراز تولید و کیفیت شان را نسبت به سال قبل بالا ببرند، قدردان بوده و مطمئن هستم همه تولیدکنندگان و صنعتگران استان در این مسیر گام بر می‌دارند.

وی افزود: از آن‌هایی که در سازمان استاندارد ایران و زیر مجموعه آن در آذربایجان شرقی، خط کش ارزیابی شان را برای بالا آمدن بهترین‌ها تنظیم می‌کنند و با نگاه تخصصی و کارشناسی و تطبیق گرایانه اقدام می‌کنند تا احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد، سپاسگزار هستم.

وی ادامه داد: کارشناسان متخصص و اهل علم و فکر و اندیشه و تجربه و تولید برای انتخاب بهترین‌های حوزه تولید و صنعت می‌کوشند که موجب اطمینان تولیدکنندگان به استانداردسازی شوند.

خرّم یادآوری کرد: دنیای امروز، به سرعت در حال رشد و تعالی است و متوقف نمی‌شود و حتی از زمان نیز جلوتر حرکت می‌کند و از انواع ابزار برای ارتقای کمی و کیفی تولید در آن استفاده می‌کنند.

به گزارش یازاکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: متاسفانه ما در این حوزه ضعیف عمل می‌کنیم و رشد کیفی مان در حد انتظار نیست؛ در بعضی حوزه‌ها مانند نانو فناوری و تولید رادیو داروها وضعیت بسیار خوبی داریم، اما غربی‌ها این را بر نمی‌تابند و می‌خواهند دستاوردهای ما را به نام خودشان بزنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});