• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس:

جهش بزرگی در جذب گردشگر آذربایجان شرقی اتفاق خواهد افتاد

  • کد خبر : 124115
  • 21 آبان 1402 - 18:00
جهش بزرگی در جذب گردشگر آذربایجان شرقی اتفاق خواهد افتاد
یازاکو - نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس گفت: امیدواریم با فعلیت رساندن ظرفیت‌ها در کلیبر، هوراند و خداآفرین، یک جهش بزرگ در جذب گردشگر اتفاق بیفتد.

حسین حاتمی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: گردشگری حوزه‌ مشترک شهرستان‌های کلیبر، هوراند و خداآفرین است. قدم اولیه برای پیشرفت در این حوزه‌، ایجاد زیرساخت مناسب و دومین قدم رسیدگی به زیرساخت‌های عمومی و اختصاصی است. 

او ادامه داد: توجه به جاده‌ها جزو اولویت‌های اصلی ما در زیرساخت‌های عمومی است؛ اکنون جاده‌های دسترسی به مراکز کلیبر، هوراند و خداآفرین باید استانداردسازی و تا حد ممکن، چهار باندی و به بزرگراه تبدیل شود.

حاتمی درباره زیرساخت‌های گردشگری در دست ساخت در کلیبر، هوراند و خداآفرین گفت: ساخت یک پل معلق در هوراند در نظر گرفته شده است. در خداآفرین قرار بر این شد که محدوده‌ پل‌های تاریخی را به‌عنوان سایت گردشگری ثبت کنیم. بزرگراه اهر- کلیبر نیز در حال ساخت است.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کلیبر به‌عنوان کانون گردشگری و بوم‌گردی منطقه، افزود: یک مجتمع و یک هتل در این شهرستان در حال ساخت است. برای ایجاد زیرساخت‌هایی مطالعه انجام شده و کار کلید خورده است. امیدواریم با به فعلیت رسیدن این ظرفیت‌ها در کلیبر، هوراند و خداآفرین، شاهد یک جهش بزرگ در جذب گردشگر در این منطقه و حتی استان باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});