• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
هشدار هواشناسی اردبیل:

از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنید/از صعود به ارتفاعات بویژه سبلان اجتناب کنید

  • کد خبر : 124420
  • 24 آبان 1402 - 14:15
از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنید/از صعود به ارتفاعات بویژه سبلان اجتناب کنید
یازاکو - اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار نارنجی به شهروندان توصیه کرد از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از اداره کل هواشناسی استان اردبیل روز چهارشنبه با اعلام هشدار سطح نارنجی شماره ۵۷ از فعالیت سامانه بارشی از ظهر روز جمعه تا روز شنبه هفته آینده خبر داد.

این سامانه بارشی در تمامی مناطق استان فعال خواهد بود و طی این مدت احتمال وزش تندبادهای موقتی، بارش باران (گاهی بصورت رگبار توام با رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش در زمان فعالیت این سامانه، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌های فصلی به دلیل بارندگی‌های رگباری و اصابت صاعقه بویژه در ارتفاعات وجود دارد.

اداره کل هواشناسی اردبیل به شهروندان توصیه کرد از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند. این اداره کل همچنین به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به ارتفاعات بویژه سبلان اجتناب کنند.

اداره کل هواشناسی اردبیل همچنین به عشایر استان توصیه کرد از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});