• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

بخش کودکان بیمارستان اهر جوابگوی نیازها نیست

  • کد خبر : 124797
  • 28 آبان 1402 - 12:30
بخش کودکان بیمارستان اهر جوابگوی نیازها نیست
یازاکو - فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت افزایش ظرفیت بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان تاکید کرد و گفت: به علت آمار بالای مراجعه کنندگان، این بخش جوابگوی نیازهای شهرستان نیست.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، « ابوالفضل غنی زاده » روز یکشنبه در بازدید از بخش های این بیمارستان اظهار کرد: روزانه ۲ هزار و ۱۰۰ بیمار و همراه به بخش اورژانس بیمارستان باقرالعلوم شهرستان مراجعه می کنند که به دلیل کمبود تخت، راهروهای این بیمارستان نیز برای درمان و پذیرش بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: افزایش ۱۰ تخت بیمارستانی برای کودکان، ۱۰ تخت برای بخش آی سی یو و ۲۲ تخت برای بیماران اورژانسی، تا حدودی این مشکل را برطرف می کند.

غنی زاده گفت: با اختصاص اعتبار محل مورد نیاز برای افزایش تخت در این بخش ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بیماران سایر شهرستان ها از جمله از استان اردبیل نیز به این بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: انتظارمان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و خیران، ورود سریع به موضوع و افزایش ظرفیت تخت های این بیمارستان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز گفت: با توجه به حجم مراجعات به بخش های مختلف به ویژه بخش کودکان بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر، ارایه خدمات در راهروی بیمارستان انجام می شود که قابل قبول نیست و باید این مشکل حل شود.

«علی فاضلی» گفت: ارایه خدمات بهتر به بیماران در تنها بیمارستان شهرستان اهر، از خواسته های مهم شهروندان است که از مسئولان بهداشتی و درمانی انتظار داریم نسبت به رفع کمبودها و افزایش تخت های بیمارستانی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});