• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل تاکید کرد:

تأمین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه

  • کد خبر : 42450
  • 25 آذر 1400 - 16:00
تأمین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر ضرورت تأمین 12 هزار میلیارد تومان اعتبار را برای احداث 750 کیلومتر بزرگراه در این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محبوب حیدری ۲۵ آذر در جلسه شورای هماهنگی ادارات راه و شهرسازی در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری در اردبیل اظهار کرد:‌ تلاشی که راهداران در سرما و گرما انجام می‌دهند تلاش خستگی‌ناپذیری است که زمینه سفر ایمن و راحت را برای هموطنان فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: کوچکترین غفلت راهداران امکان بروز حوادث خطرناکی را رقم می‌زند که شایسته است همه ما به اهمیت کار آنها واقف بوده و تلاشمان بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از راهداران سختکوش و ساعی باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل توسعه بزرگراه‌ها را از رویکردهای اصلی برشمرد و خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر توسعه بزرگراه‌های استان و بهبود شرایط راه‌های شریانی به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار گرفته تا با استفاده از منابع ملی و ردیف‌های اختصاصی بتوانیم به میانگین توسعه‌ای کشور دست پیدا کنیم.

حیدری ضرورت تأمین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار را برای احداث ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه در این استان یادآور شد و اضافه کرد: از این تعداد ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان در مرحله اجراست که برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها به ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

بهره برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل تا ۲ ماه آینده

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به محض تأمین اعتبار تا ۲ ماه آینده ما ۵۰ کیلومتر بزرگراه را در استان به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهیم کرد.

حیدری فعالیت‌های این اداره کل را در حوزه مسکن یادآور شد و اظهار کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن ۸۰ هزار واحد سهمیه استانی در نظر گرفته شده تا با تأمین وام ۳۵۰ میلیون تومانی برای مرکز استان و ۳۰۰ میلیون تومانی برای سایر شهرها بتوان این پروژه‌ها را اجرایی و عملیاتی کرد.

وی تأمین زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکن خبر داد و تصریح کرد: از محل توافق، الحاق و تهاتر سعی داریم تا زمین مورد نیاز را برای سایر واحدهای مسکونی متقاضیان طرح جهش تولید مسکن فراهم و مهیا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد احداث ۵ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی گفت: دیگر این طرح با جهش تولید مسکن ادغام شده و متقاضیان از مزایای طرح جدید استفاده کرده و به راحتی می‌توانند واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});