• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

سه پروژه کلان شهری در تبریز آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 134870
  • 02 اسفند 1402 - 18:44
سه پروژه کلان شهری در تبریز آماده بهره‌برداری است
یازاکو - شهردار تبریز گفت: در آستانه نیمه شعبان، سه پروژه کلان شهری در این شهر آماده بهره برداری است که فردا با حضور وزیر کشور بهره برداری می شود.

«یعقوب هوشیار»، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه ها شامل لندفیل شماره ۲ پسماند، حفاری فاز یک خط۲ قطارشهری و ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها، ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز هزینه شده است که فردا (پنجشنبه) با حضور وزیر کشور به بهره برداری می رسند.

شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ پسماند بزرگترین پروژه زیست محیطی تبریز است و برای اجرای آن بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

هوشیار، ادامه داد: برای اتمام حفاری فاز یک خط۲ قطارشهری تبریز به طول ۱۰ کیلومتر و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه‌های فاز اول این خط نیز ۱۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: ساختمان اداری شورای اسلامی تبریز نیز با هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت در ۶ طبقه و با یک هزار میلیارد ریال هزینه طراحی و اجرا شده است.

شهردار تبریز گفت: چند پروژه عمرانی و خدماتی دیگر نیز با اعتبار ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دوره مدیریت شهری جدید تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

هوشیار، افزود: این پروژه ها شامل مرکز حمایت و نگهداری از سگ های بلاصاحب با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال، سیستم تهویه ایستگاه های فاز ۱ و ۲ خط یک قطارشهری با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال و چند طرح مسیرگشایی، پیاده راه و زمین ورزشی است.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری و سازمان های تابعه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});